نیازمند ساخت یک پاسگاه پلیس راه در جاده تویسرکان هستیم

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: با اختصاص ۵ هزار متر مربع زمین متعلق به شرکت نفت و کمک راهداری می‌توان این پاسگاه را راه اندازی کرد

سرهنگ علی فکری گفت: نیازمند ساخت یک پاسگاه پلیس راه در جاده تویسرکان هستیم که با اختصاص ۵ هزار متر مربع زمین متعلق به شرکت نفت و کمک راهداری می‌توان این پاسگاه را راه اندازی کرد.

او با بیان اینکه مسیر‌های علیصدر، قهاوند و دمق سه مسیر پر چالش و از سانحه خیزترین جاده‌های این استان هستند افزود: جاده غارعلیصدر از بلوار نجفی تا انتهای حوزه با حدود ۱۱۰ کیلومتر ۱.۶ درصد از راه‌های استان را به خود اختصاص داده است در حالیکه ۸.۵ درصد از تصادفات فوتی و هفت درصد از سوانح جرحی استان در این مسیر رخ می‌دهد.

سرهنگ فکری افزود: جاده قهاوند ۱.۴ درصد از مسیر‌های استان همدان را دارد در حالی که ۷ درصد از سوانح فوتی و ۶.۵ درصد از سوانح جرحی در این مسیر اتفاق می‌افتد.

رئیس پلیس راه استان همدان تصریح کرد: ۳.۵ درصد از سوانح فوتی و سه درصد از سوانح منجر به جرح این استان در جاده ۲۰ کیلومتری دمق رخ می‌دهد.

سرهنگ فکری گفت: همچنین جاده‌های شهرستان ملایر در مجموع با حدود یک هزار و ۴۲۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی از جاده‌های سانحه خیز استان به شمار می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.