امام جمعه موقت بافق:

تحریم سپاه به خاطر ترس دشمن از اقتدار این نهاد است

حجت‌الاسلام هاشمی گفت: دشمن اقتدار و عظمت سپاه را کاملا درک و لمس کرده است و به همین دلیل دست به تحریم می‌زند.

حجت الاسلام هاشمی، امام جمعه موقت بافق با اشاره به اقدام اخیر اتحادیه اروپا و تحریم سپاه افزود: امروز به لطف سپاه، کشور در اوج اقتدار و پیشرفت است و در کنار کشور‌های برتر نظامی دنیا قرار داریم.

او بیان داشت: به برکت ایثارگری‌های سپاه امروز فروش تسلیحات داریم در حالی که در روزگاری برای خرید سیم خاردار هم باید دست درازی می‌کردیم.

هاشمی گفت: دشمن از این عظمت و اقتدار ترس و واهمه دارد و ترس دشمن از ایران قوی است.

امام جمعه موقت بافق در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح بیانان مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای تبلیغات اسلامی پرداخت و افزود: نیاز فرهنگی کشور اولویت است و هر چقدر برای آن تلاش کنیم کم است و باید تولید محتوا با فکر نو، خلاقانه و متناسب با مقتضیات اجتماعی باشد.

هاشمی گفت: باید از کار‌های ویترینی دوری کنیم و برنامه‌های هدفمند و پرمحتوا برنانه ریزی کنیم.

امام جمعه موقت بافق تصریح کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، دشمن خیال می‌کرد با اغتشاش اراده ملت را می‌تواند خدشه دار کند که محاسباتش غلط از آب درآمد.

او به هنجارشکنی عده‌ای در بافق اشاره کرد و بیان داشت: مسئولان و متولیان فرهنگی باید با داشتن برنامه‌های مبتنی بر آموزه‌های اسلامی از ایجاد چنین تجمعاتی جلوگیری کنند.

امام جمعه موقت بافق تصریح کرد: تخصص و تعهد برای پیشرفت نیاز است و با توجه به کلام مولا علی (ع) در نهج البلاغه، بی تقوایی یعنی پذیرفتن کاری که توان شخص نیست وکسی که تعهد ندارد، حرام است که مسولیتی بپذیرد.

هاشمی همچنین به دستاورد‌های سفر رئیس جمهوری به استان یزد و شهرستان بافق اشاره کرد و گفت: این دستاورد‌ها در زمینه‌های مختلفی از قبیل آب رسانی، صنعت و مسکن و طرح‌های دیگر ارمغان آینده‌ای روشن برای توسعه و پیشرفت کشور است.

او گفت: حضور رئیس جمهور و وزرا در شهرستان بافق دستاورد بزرگی برای این شهرستان است و استقبال مردم در مرکز استان و شهرخاتم مشت محکمی بر دهان دشمنان بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.