وزارت دفاع:

تداوم رویه اشتباه توسط اروپا با پاسخ قاطع و پشیمان‌کننده روبرو خواهد شد

وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح اقدام پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه در فهرست آنچه که «سازمان‌های تروریستی» نامیده است را محکوم و تاکید کرد: تداوم این رویه اشتباه با پاسخ قاطع، محکم و پشیمان کننده روبرو خواهد شد.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با انتشار بیانیه‌ای، اقدام پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه در فهرست آنچه که «سازمان‌های تروریستی» نامیده است را محکوم کرد.

در بیانیه وزارت دفاع آمده است: اقدام پارلمان اروپا در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های به اصطلاح تروریستی واکنشی کینه توزانه، عجولانه و از سر استیصال در پاسخ به ناکامی‌های پی درپی آنان در شکست عزم و اراده ملت شریف ایران اسلامی بود. این اقدام که سپاه عزیز و مقتدر به مثابه بزرگترین نهاد مبارزه واقعی با تروریسم و جلوگیری از گسترش این پدیده شوم در سرتاسر جهان از جمله اروپا را هدف قرار داد، رسوا کننده و نشانگر فقدان استقلال نهاد‌های اروپایی و استاندارد‌های دوگانه می‌باشد.

در ادامه این بیانیه آمده است: آشکارترین دلیل مضحک بودن این اقدام آن است که با هدایت بزرگترین پدیدآورندگان و حمایت کنندگان جریان‌های تروریستی در جهان یعنی آمریکای جنایتکار و صهیونیزم بین الملل شکل گرفته و ادامه‌ای بر خطا‌های محاسباتی اروپا در حمایت از اغتشاشگران، براندازان و حتی منافقان روسیاهی است که روزگاری در فهرست تروریست‌های اروپا قرار داشتند. وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ضمن محکومیت این اقدام، عواقب آن را متوجه کشور‌های اروپایی دانسته و اعلام می‌نماید که تداوم این رویه اشتباه با پاسخ قاطع و محکم و پشیمان کننده روبرو خواهد شد.

برچسب ها: سیاسی ، دفاعی امنیتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۰۱ بهمن ۱۴۰۱
سپاه سدراه غارتگران است باوجود سپاه برنامه شوم آنها امروز قابل اجرا نیست حتی در سطح منطقه چون بی‌رحمی زیاد کردن ضمن غارت مال و اموال مردم مظلوم هزاران بلا که آدم از گفتنش هم شرم میکند را برسر ملتها آوردن امیدوارم ملت هرگز فراموش نکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۳۰ دی ۱۴۰۱
ملت ایران خدمات بیریای سپاه روهرگزفراموش نخاهند کردماهم جون میدیم براسپاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۳۰ دی ۱۴۰۱
چرا مسئولین منفعل اند و جواب دندان شکن نمیدهند .هرروز یک ننه قمری پیدا میشه و به ایران هتاکی میکنه .غرور ایران و ایرانی داره پایمال میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۳۰ دی ۱۴۰۱
سفارت انگلیس باید برای همیشه تخته بشه .300ساله در این مملکت فتنه گری میکنند و منابعش به غارت بردند و خاکش تجزیه کردن و 9 میلیون ایرانی رو قتل و عام کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۳۰ دی ۱۴۰۱
اروپا که پایگاه عین الاسد عراق نیست با موشک بزنید تهدیدش میکنی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۳۰ دی ۱۴۰۱
فعلا که ما هیچ پاسخی در هیچ زمینه ای ندیدیم بهتر کمی با جدیت برخورد کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۳۰ دی ۱۴۰۱
یا باید سیاست داشت که با همه کشورها ارتباط برقرار کرد.یا حداقل وقتی آمریکا تحریم های اقتصادی را شروع کرد، نفتکش های آمریکا رو در جواب تحریم ها در خلیج فارس توقیف میکردید.اما نه سیاست نه زوربه کار بردید.‌..
آخرین اخبار