نمایش شعار هفته هوای پاک در ورزشگاه بزرگ آزادی

همزمان با آخرین روز از گرامیداشت هفته هوای پاک، در اقدامی نمادین شعار این مناسبت ملی در ورزشگاه بزرگ آزادی تهران به نمایش درآمد.

هفته هوای پاک امسال با شعار" تحقق هوای پاک، حقوق عامه، اراده ملی" از ۲۴ دی ماه آغاز شد و امروز ۳۰ دی ماه به پایان می‌رسد.

بر اساس این گزارش در این ایام برنامه‌های مختلف نمادین، فرهنگی، اجتماعی و اجرایی برای ایجاد حساسیت‌های اجتماعی و توجه بیشتر مردم و مسئولین به مقوله هوای پاک و تلاش برای کاهش آلودگی هوا، در سراسر کشور اجرا شد.

این گزارش می‌افزاید: در یکی از این برنامه‌ها با هماهنگی و همکاری بین اداره حفاظت محیط زیست تهران و هیات فوتبال استان، شعار این مناسبت ملی، پیش از بازی دو تیم پرسپولیس تهران و ذوب آهن اصفهان در میدان بازی به نمایش درآمد.

بنابر این گزارش این اقدام با هدف فرهنگسازی و توجه بیشتر به نقش مسئولیت‌های اجتماعی برای برخورداری از هوایی پاک و سالم در آخرین روز از هفته گرامیداشت هوای پاک در ورزشگاه آزادی تهران انجام شد.

همچنین در جریان این بازی جمعی از محیط بانان اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران در ورزشگاه آزادی حاضر شده و در برنامه‌ای نمادین برای نکوداشت این روز شرکت کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار