سارق مسلح در درگیری با پلیس ایرانشهر زمین‌گیر شد

فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: درگیری مسلحانه سارق مسلح خودرو با ماموران پلیس آگاهی منجر به دستگیری سارق و کشف خودرو سرقتی و دو قبضه سلاح کلاش و کلت کمری شد.

سرهنگ کیخا فرمانده انتظامی ایرانشهر اظهار داشت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ ایرانشهر مبنی بر وقوع یک فقره سرقت مسلحانه خودرو در یکی از شهرستان‌های همجوار، بلافاصله شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر افزود: ماموران پلیس آگاهی با استفاده از شیوه و شگردهای خاص پلیسی خودرو سرقتی را که در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان ایرانشهر در حال تردد بود شناسایی کردند.

وی ادامه داد: پلیس به راننده خودرو دستور ایست داده اما راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس به سرعت خود افزوده و قصد متواری شدن از صحنه را داشت که در ادامه این تعقیب و گریز راننده خودرو از ماشین پیاده شد و به سمت ماموران تیراندازی کرد که با واکنش سریع و مقابله مثل پلیس مواجه شده و در نهایت با هوشیاری ماموران انتظامی حاضر در صحنه و در یک عملیات دقیق، سارق مسلح خودرو کمتر از یک ساعت دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: در این درگیری سارق مسلح خودرو از ناحیه کتف مورد اصابت گلوله قرار گرفت که توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی انتقال و در پاکسازی از محل درگیری یک قبضه سلاح کلاش و یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه مهمات جنگی و خودرو سرقتی کشف میشود. تحقیقات در مورد تعداد سرقت‌های انجام شده توسط این سارق همچنان ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار