دهکده گردشگری در منطقه وله‌زیر مشگین‌شهر احداث می‌شود

استاندار اردبیل گفت: مجموعه سرمایه‌گذاری صندوق ملل در منطقه گردشگری وله‌زیر مشگین‌شهر، دهکده گردشگری با خدمات هتل ۵ ستاره احداث خواهد کرد.

سید حامد عاملی گفت: استان اردبیل در حوزه گردشگری ظرفیت‌های بی‌نظیر ملی و جهانی دارد و جهت ورود گردشگران به استان باید دهکده‌های گردشگری با خدمات هتل‌های ۵ ستاره احداث شود که در این راستا مجموعه سرمایه‌گذاری صندوق ملل در منطقه گردشگری وله‌زیر مشکین‌شهر، دهکده گردشگری با خدمات هتل ۵ ستاره احداث خواهد کرد.

استاندار اردبیل در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان مشگین‌شهر افزود: برای برون‌رفت از وضعیت موجود استان اردبیل، باید در حوزه تولیدات کشاورزی، تولید صنعت، تولید خدمات گردشگری و... افزایش قابل توجهی انجام شود.

عاملی بیان کرد: شهرستان مشگین‌شهر دارای ظرفیت مهم پرورش آبزیان استان اردبیل است و در همین راستا طی سال آینده یک پروژه پرورش ماهی به بهره‌برداری خواهد رسید.

او اظهار کرد: هر اقدام مخرب در پارک جنگلی مشکین‌شهر طی سریع‌ترین زمان از طریق سازمان بازرسی استان اردبیل بررسی شده و در صورت وقوع تخلف در هر سطحی، با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.

استاندار اردبیل گفت: احداث ساختمان جدید شهرداری مشکین‌شهر در مرکز یکی از پارک‌ها اقدام قابل قبولی نیست و انتقال ساختمان مذکور در مکان مناسبی که تعارضی نداشته و ایجاد ترافیک نکند، پیشنهاد می‌شود.

عاملی در ادامه تفرقه‌افکنی را مانعی برای پیشرفت و جبران عقب‌ماندگی‌های استان دانست و گفت: اتحاد و همدلی یکپارچه در بین مسؤولان و مردم استان اردبیل، باعث پیشرفت و ترقی همه شهرستان‌های استان خواهد بود.

او اظهار کرد: طی بیش از یک سال اخیر، در بخش‌های گوناگون استان اردبیل همچون راه‌های مواصلاتی، برق، گاز و... اقدامات اساسی و زیربنایی آغاز شده و تفرقه‌افکنی مانعی برای پیشرفت و جبران عقب‌ماندگی‌های استان است.

استاندار اردبیل افزود: اتحاد و همدلی یکپارچه در بین مسؤولان و مردم استان اردبیل، باعث پیشرفت و ترقی همه شهرستان‌های استان خواهد بود و پیشران‌های اقتصادی هر منطقه نسبت به ظرفیت خود فعال خواهد شد.

عاملی بیان کرد: در خصوص منطقه آزاد، قانون فقط یک نقطه منطقه آزاد استان اردبیل را قبول داشته و دولت و به تبع آن استانداری هم مجری قانون است، اما برای اجرای منطقه آزاد از ۴ نقطه، موضوع به‌صورت ملی در حال پیگیری است و حتی در صورت اجرا از یک نقطه، درخواست الحاق نقاط دیگر به نقطه اول ارائه خواهد شد.

او ادامه داد: در حال حاضر در استان اردبیل حدودا ۲هزار تخت بیمارستانی فعال وجود دارد که در این زمینه حداقل یک‌هزار و ۷۰۰ تخت بیمارستانی کمبود داریم و پیگیر رفع این کمبود هستیم چراکه توزیع پزشکان متخصص و تجهیزات درمانی بر اساس تخت بیمارستانی است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.