مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: قزوینی‌ها دی ماه امسال ۴۰۰ میلیون متر مکعب گاز مصرف کردند.

علی حجتی پور مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: قزوینی‌ها دی ماه امسال ۴۰۰ میلیون متر مکعب گاز مصرف کردند که به طور میانگین روزانه بیش از ۱۳ میلیون متر مکعب را شامل می‌‎شود.

حجتی پور افزود: از شهروندان استان تقاضا داریم تا برای جلوگیری از افت فشار گاز و در شرایط برودت هوا همچنان نسبت به صرفه جویی در مصرف گاز اهتمام داشته باشند.

این مسوول خاطرنشان کرد: با تلاش شبانه روزی همکاران خود و همراهی دستگاه‌های مختلف اجرایی و عموم شهروندان با وجود افزایش قابل توجه مصرف در پی برودت هوا و سرمای شدید، دی ماه گذشته افت فشار گاز را در استان قزوین شاهد نبودیم.

به گفته وی، با توجه به برودت هوا و اولویت تخصیص گاز به مشترکان خانگی، محدودیت مصرف گاز در صنایع استان قزوین به استثنای صنایع غذایی و دارویی، همچنان برقرار است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین یادآور شد: در شبانه روز گذشته نیز ۱۲ میلیون و ۴۰۰ هزار متر مکعب گاز در استان قزوین به مصرف رسید که نسبت به روز قبل، ۲.۵ درصد کاهش داشت.

حجتی پور اظهار کرد: از شهروندان استان قزوین درخواست داریم تا دمای محیط کار خود را برروی ۱۸ درجه و در منازل نیز برروی ۱۸ تا ۲۱ درجه تنظیم کنند.

مدیرعامل شرکت گاز قزوین با بیان اینکه طرح پایش و نظارت بر مصرف گاز در سطح استان همچنان در حال اجراست، یادآور شد: تاکنون نزدیک به سه هزار فقره بازرسی از اماکن تجاری، عمومی و اداری به منظور رعایت الگوی مصرف تعیین شده، صورت گرفته است.

برچسب ها: شرکت گاز ، مصرف گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار