دستگیری سارقان دوربین‌های مداربسته در شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از شناسایی و دستگیری دو سارقی که اقدام به سرقت دوربین‌های مداربسته و اموال موجود ساختمان‌های در حال ساخت شهرستان شاهین شهر می‌کردند، خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت‌راسخ گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت دوربین‌های مداربسته مقابل مغازه‌ها و مجتمع‌های مسکونی در سطح شهرستان شاهین‌شهر، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در این رابطه مأموران کلانتری ۱۲ شاهین‌شهر با اقدامات هوشمندانه پلیسی دو سارق به همراه یک نفر مالخر را در خصوص این سرقت‌ها شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با اشاره به کشف مقدار قابل توجهی اموال مسروقه در بازرسی از مخفیگاه متهمان، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات اولیه انجام شده تاکنون به ۱۰ فقره سرقت دوربین و اموال ساختمان‌های نیمه‌ساز اعتراف کردند.

او با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، اضافه کرد: شهروندان باید با رعایت نکات و هشدار‌های پلیسی در صورت مشاهده موارد مشکوک در سطح محلات از طریق تماس با شماره ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.