دستگیری عامل تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت در خاش

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری فردی که با سلاح جنگی اقدام به تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت بین شهروندان خاشی کرده بود خبر داد.

سرهنگ مرتضی جوکار  اظهار داشت: در پی شکایت افرادی مبنی بر اینکه فردی به سمت آن‌ها تیراندازی کرده و متواری شده دستگیری عامل تیراندازی به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان خاش قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: سرانجام با تحقیقات و بررسی‌های صورت گرفته پلیس متهم این پرونده شناسایی و در یک عملیات هماهنگ دستگیر شد که در بازرسی از محل یک قبضه سلاح کلت کمری از وی کشف شد. متهم پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

وی در تشریح خبر دیگری اظهار داشت: روز گذشته مأموران پاسگاه انتظامی «ناهوک» شهرستان سراوان مستقر در محور مواصلاتی سراوان- خاش در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کشنده بونکردار مشکوک و آن را متوقف کردند که در بازرسی از خودرو متوقف شده ۳۰ هزار لیتر گازوئیل فاقد هرگونه مدرک قانونی کشف شد.

سرهنگ جوکار با اشاره به شناسایی فرد متخلف و معرفی او به مرجع قضائی با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با قاچاق کالا و سرمایه‌های ملی، بیان کرد: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه‌ساز جرائم دیگری در سطح جامعه می‌شود و مقابله با آن یکی از اولویت‌های کاری پلیس به شمار می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار