آیت‌الله فلاحتی:

مسئولان در کار‌های عمرانی گیلان، اولویت‌ها را ببینند

نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در جلسه شورای اداری رودسر به مسئولان توصیه کرد در کار‌های عمرانی اولویت‌ها را مورد توجه قرار دهند.

آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در جلسه شورای اداری شهرستان رودسر به مدیران و مسئولان توصیه کرد به صورت ناشناس به مناطق و روستا‌های دوردست سفر کنند.

او با بیان اینکه در این سفر‌ها می‌توان نسبت به احوالات شهرستان‌ها از نزدیک باخبر شد، افزود: به مسئولان استانی و شهرستانی گفته‌ایم که در کار‌های عمرانی و استانی همیشه اولویت‌ها را ببینند و تلاش‌ها در دوره خدمت به‌گونه‌ای باشد که از خود کار ماندگار به جای بگذارند.

نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین تصریح کرد: در شهرستان رودسر شخصیت‌های برجسته و بزرگ تاریخی می‌زیستند که مایه افتخارند.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در سایه خون شهیدان و مجاهدت امام راحل و روحانیت به پیروزی رسید، گفت: انقلاب اسلامی با وجود سختی‌های مختلف به مرحله فعلی رسید و همواره با شرایط تحریمی و هجمه‌هایی از سوی دشمنان داخلی و خارجی مواجه بوده و در واقع شاهکار عظیمی کرده است.

او افزود: قدرت‌های سلطه‌گر جهانی و دشمنان داخلی تمام امکانات خود را برای شبهه‌افکنی علیه انقلاب اسلامی بسیج کرده و سعی کردند برخی چهره‌های سیاه گذشته ایران را خوب جلوه دهند و بخش نورانی جمهوری اسلامی را سیاه‌نمایی کنند که نشان‌دهنده عظمت و اقتدار این نظام اسلامی است.

نماینده، ولی فقیه در گیلان همچنین با اشاره به اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و معرفی کردن سپاه به عنوان سازمان تروریستی گفت: با حرکات نگون‌بختانه می‌خواهند از خودشان دفاع کنند، زیرا با مطالبات سخت مردم‌شان مواجه هستند و می‌دانند غرب با تمام یدک‌کش‌هایش امروز چیزی برای گفتن در مجامع بین‌المللی ندارد، اما جمهوری اسلامی در تمام عرصه‌ها حرف برای گفتن دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.