دستگیری سارقان مامورنما در چهارباغ

فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ از دستگیری اعضای باند سارقان مامورنما با اعتراف به ۱۲ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ کامران چراغی فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت تحت عنوان مامور پلیس و ضابط قضائی توسط سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در سطح شهر چهارباغ، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که سارقان در گروه های ۴ و ۵ نفره با معرفی خود به عنوان مامور پلیس آگاهی و مبارزه با مواد مخدر با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت تلفن همراه و لوازم با ارزش شهروندان می کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ اضافه کرد: در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی موفق به شناسایی ۶ نفر در خصوص سرقت ها شده و پس از شناسایی مخفیگاه آنها در مناطق "مهدی آباد" و "شهرک امام رضا" در چند عملیات غافلگیرانه با هماهنگی مقام قضایی آنها را دستگیر کردند.

او گفت: متهمان در تحقیقات تکمیلی به انجام ۱۲ فقره سرقت تحت عنوان مامور پلیس و ضابط قضائی اعتراف کردند.

سرهنگ چراغی با اشاره به شناسایی همه مالباختگان پرونده گفت: متهمان با تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ در پایان از شهروندان درخواست کرد تا در صورت مشاهده افراد مشکوک که خود را مامور پلیس و ضابط قضائی معرفی می کنند، ضمن درخواست کارت شناسایی، موارد احتمالی سارقان مامورنما را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس معرفی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.