طرح درآمدزایی ویژه بازنشستگان نیروهای مسلح استان بوشهر طراحی شود

امام جمعه بوشهر گفت: اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی و کارآفرینی ویژه فرزندان بازنشستگان نیروهای مسلح یک ضرورت است.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر در نشست با مدیران و مسئولین سازمان خدمات و پشتیبانی نیرو‌های مسلح استان بوشهر با اشاره به جایگاه مهم نیرو‌های مسلح در جامعه اظهار داشت: اقتدار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی بر همگان آشکار است که توجه به آنان یک ضرورت است.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر پیشکسوتان و بازنشستگان نیرو‌های مسلح را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: عزت، تکریم و احترام بازنشستگان و پیشکسوتان در جامعه رسالت همگانی است و خدمات به این قشر و رسیدگی به مطالبات آنان امری مهم است.

وی توجه به سالمندان، بازنشستگان و پیشکسوتان را راهبردی و اقدام اساسی دانست و تأکید کرد: با توجه به محدودیت بودجه و اعتبارات دستگاه‌ها، برای تقویت درآمد، طرح تولیدی و درآمدزایی ویژه بازنشستگان و پیشکسوتان نیرو‌های مسلح استان بوشهر تدوین و عملیاتی شود.

امام جمعه بوشهر با تأکید بر توجه به اشتغال فرزندان بازنشستگان و پیشکسوتان نیرو‌های مسلح استان گفت: طرح اشتغال‌زایی و کارآفرینی برای فرزندان بازنشستگان و پیشکسوتان نیرو‌های مسلح استان بوشهر طراحی شود.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر بر توجه به برنامه‌های فرهنگی جامعه تأکید کرد و افزود: رسانه‌های بیگانه برای تخریب فرهنگ جامعه از همه توطئه‌ها استفاده می‌کنند تا به هویت ملی و دینی جامعه خسارت و آسیب وارد کنند.

صفایی بوشهری اضافه کرد: باید نسبت به امور فرهنگی حساسیت بیشتری شود و در خانواده‌ها قدرت مقاومت برای مقابله با اهداف دشمنان و استحکام خانواده‌ها و فرزندان تقویت شود.

تخصیص ۵۴ هکتار زمین برای احداث واحد‌های مسکونی نیرو‌های مسلح استان

نماینده وزیر دفاع و مدیرکل خدمات و پشتیبانی نیرو‌های مسلح استان بوشهر نیز با اشاره به اینکه طرح ساخت مسکن ویژه نیرو‌های مسلح استان اجرایی شده است گفت: ۵۴ هکتار زمین برای احداث واحد‌های مسکونی خریداری شده که ساخت منازل مورد توجه قرار گرفته است.

سرهنگ ثابت مقدم از ساخت سایت جدید اتکا در بوشهر خبر داد و بیان کرد: ۱۸ هکتار زمین برای ساخت اتکا، برای تهیه، توزیع محصولات و کالا‌ها و بسته‌بندی و صادرات اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه برای هر فرد خانواده نیرو‌های مسلح ماهانه ۳۵۰ هزار تومان کارت معیشتی و توزیع کالا در اتکا شارژ می‌شود گفت: ۹۳ درصد خدمات این مجموعه به‌صورت الکترونیکی است و ماهانه ۱۷ میلیارد تومان برای هزینه درمانی نیرو‌های مسلح استان بوشهر پرداخت می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.