داوری: اواخر سال اتفاق تاریخی بسکتبال را رقم می زنیم

رئیس فدراسیون والیبال گفت: پس از این که دبیر زمین مدنظر ما را خالی کند اتفاق تاریخی این رشته را در اواخر سال رقم می زنیم.

جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال ایران، در حاشیه مجمع عمومی این فدراسیون گفت: در حال حاضر دو نماینده در مسابقات باشگاه‌های غرب آسیا داریم که از عملکرد آن‌ها راضی هستیم. خوب بودن تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و شهرداری گرگان تیم ملی ایران را قوی‌تر می‌کند.

وی ادامه داد: در پنجره آخر مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳، اما متاسفانه حامد حدادی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم که وزنه سنگین و مهمی برای تیم ملی ایران است. نبود او روی عملکرد تیم تاثیر می‌گذارد، اما همه تلاش خود را می‌کنیم تا به جام جهانی صعود کنیم.

داوری درباره شروع نشدن ساخت و ساز خانه بسکتبال جدید در آزادی نیز گفت: آقای دبیر در حال ساخت خانه کشتی است و به همین دلیل از زمین خانه بسکتبال به عنوان کارگاه استفاده کرده است. منتظر هستیم زمین خانه بسکتبال خالی شود تا کار ساخت و ساز را شروع کنیم.

رئیس فدراسیون بسکتبال ادامه داد: خانه بسکتبال جدید پروژه بزرگی است و یک اتفاق تاریخی برای این رشته خواهد بود. نقشه‌ها و منابع لازم را تهیه و مشخص کرده‌ایم، به زودی و احتمالا از اواخر سال که دبیر زمین مدنظر ما را خالی کند، کار ساخت و ساز را شروع می‌کنیم.

داوری درباره ساخت زمین سه به سه نیز گفت: همچنین در نظر داریم یک زمین فضای باز برای بخش سه به سه نیز ایجاد کنیم که نیاز مهمی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار