بازگشت ۱۳۸ محکوم مالی به آغوش خانواده

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از آزادی ۱۳۸ محکوم مالی جرائم غیر عمد در ۱۰ ماهه امسال خبر داد.

سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد گفت: به همت ستاد دیه استان یزد و با مشارکت خیرین و نیکوکاران استان در ۱۰ ماهه امسال ۱۳۸ محکوم مالی جرائم غیر عمد از زندان‌های استان آزاد و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.

او افزود: رقم بدهی این زندانیان آزاد شده ۱۳۴ میلیارد تومان بود که با قبولی دادخواست اعسار، اخذ گذشت رضایت مندانه از شکات و آورده محکومان مبلغ ۱۲۰ میلیارد تومان و مابقی این مبلغ از منابع این ستاد شامل کمک‌های خیرین و نیکوکاران نوعدوست و تسهیلات بانک‌های عامل مبلغ ۱۴ میلیارد به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی این ۱۳۸ نفر و بازگشت آن‌ها به آغوش گرم خانواده فراهم شد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد با تشریح نوع محکومیت این مددجویان تصریح کرد: از این تعداد آزاد گردیده، ۹۲ مددجو محکوم مالی، ۳۱ مددجو محکوم پرداخت مهریه، ۱۴ مددجو محکوم نفقه و یک محکوم پرداخت دیه حادثه کار بودند.

عظیمی اظهار داشت: از این تعداد، ۲۳ مددجو با انجام مشاوره و اصلاح ذات البین توسط مددکاران این ستاد و ۱۱۵ مددجو با پرداخت از منابع، شامل کمک‌های خیرین و نیکوکاران نوع دوست و تسهیلات بانک‌های عامل از زندان آزاد شده که از این تعداد ۱۷ مددجو زن و ۱۲۱ مددجو مرد بودند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد ادامه داد: همچنین از این تعداد، ۱۲ مددجو با اجرای پویش همدلی با شعار «زندان جای مادران نیست» که به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در استان اجرا شد از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.

اوگفت: نیکوکاران و خیرین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های نمایندگی ستاد دیه استان یزد به شماره کارت مجازی ۳۲۳۱-۰۰۰۰-۶۰۷۰-۶۲۷۷ و شماره حساب ۰۱۰۸۸۸۸۸۸۸۰۰۲ بانک ملی، ۶۶۶۶۶۶ پست بانک و یا با شماره گیری کد دستوری #۱۱۳۳*۶۶۵۵* به حساب‌های ستاد دیه استان یزد واریز نمایند.

عظیمی یادآور شد که شماره تلفن ۳۶۲۹۸۲۰۰ روابط عمومی ستاد دیه استان یزد پاسخگوی سوالات عموم خیران و مردم نیکوکار پیش‌بینی شده است که می‌توانند اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.