استاندار خراسان جنوبی:

ساخت مسکن باید در استان شتاب گیرد

قناعت از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست که از هیچ تلاشی دریغ نکنند تا موضوع مسکن در استان شتاب گیرد.

قناعت استاندار خراسان جنوبی در جلسه شورای مسکن استان با اشاره به اینکه یکی از شعار‌های محوری دولت سیزدهم موضوع تأمین مسکن اقشار مختلف است از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست که از هیچ تلاشی دریغ نکنند تا موضوع مسکن در استان شتاب گیرد.
او افزود: یکی از ملاک‌های ارزیابی مدیران استانی پرداختن به موضوع مسکن است و پیشرفت در مسکن ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی و حمل و نقل را به دنبال دارد.
قناعت بیان کرد: کم کاری و بی توجهی هیچ دستگاهی در این زمینه پذیرفته نیست و از دستگاه‌های پیشرو در حوزه مسکن نیز تقدیر می‌شود.
استاندار خراسان جنوبی ضمن تشکر از شهرداری‌ها و موسسه عمران بسیج که در آماده‌سازی اراضی نهضت ملی مسکن همکاری داشتند عنوان کرد: بانک‌ها تاکنون علیرغم کمبود نیروی انسانی و نقدینگی همراهی خوبی داشته اند و تا پایان بهمن برای انعقاد قرارداد مقاوم‌سازی مسکن روستایی تا سقف چهار هزار واحد همکاری کنند.
او ادامه داد: تأمین زیرساخت در سایت‌های نهضت ملی مسکن باید متناسب با واگذاری اراضی و آغاز ساخت و ساز باشد، زیرا عقب ماندگی در این زمینه تبعات دارد.
قناعت تصریح کرد: در زمینه جذب منابع ملی برای تأمین زیرساخت‌ها نیز آمادگی پیگیری از وزارتخانه‌های مربوطه وجود دارد که باید نیاز دستگاه‌ها اعلام شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.