سه گانه شایعات در روز‌های اخیر/ بازی کشته‌های خیالی ضدانقلاب ادامه دارد

هنوز عده زیادی سعی دارند با داغ نگه داشتن شایعات بر افکار عمومی تاثیر بگذارند.

در هفته‌های اخیر رسانه‌های ضدایرانی با انتشار عکس‌هایی از مردی به نام حسن فیروزی، مدعی شدند او در اغتشاشات بازداشت شده و اکنون در زندان اوین در آستانه اعدام قرار دارد.

رسانه‌های معاند سپس یک فایل صوتی پخش کرده و مدعی شدند صدای اوست. در آخرین مورد هم مدعی شدند حسن فیروزی به دلیل پیامد‌های شکنجه به کما رفته است!

شایعات

این درحالی است که بررسی‌های قوه قضاییه نشان می‌دهد اصلا کسی به نام حسن فیروزی در هیچ‌کدام از زندان‌های ایران زندانی نیست. ۲ استعلام نهاد‌های انتظامی و امنیتی نیز نشان می‌دهد کسی با این هویت و مشخصات حتی به‌صورت موقت بازداشت نشده است.

* تکذیب ادعای ساخت یک زندان دیگر در مشهد

چندروز گذشته نیز برخی با انتشار تصویری از تابلوی پروژه در حال ساخت ندامتگاه جدید شهر مشهد در فضای مجازی، مدعی شدند که سازمان زندان‌ها قصد دارد زندان جدید دیگری در این شهر بنا کند.

ضدانقلاب

اما سخنگوی قوه قضاییه دراین باره تشریح کرد: ندامتگاه کنونی مشهد، در محدوده شهری قرار دارد و براساس دستور رئیس قوه قضاییه زندان‌هایی که در داخل محدوده‌های شهری قرار دارند باید به خارج از شهر انتقال یابند.

وی اضافه کرد: برهمین اساس، پروژه انتقال زندان مرکزی مشهد به خارج از شهر هم اکنون در حال اجرا است و پس از تکمیل پروژه، ندامتگاه کنونی مشهد تخلیه و به محل جدید منتقل خواهد شد.

محنا کاملی

* یک کشته سازی دیگر

پیشتر نیز علی کریمی و تعداد دیگری از کاربران ضدانقلاب، مدعی شده بودند دختری به نام «مهنا کاملی» به دلیل شعارنویسی و پس از ضرب و شتم، زندانی شده است! حتی یکی از نمایندگان پارلمان اروپا هم کفالت وی را برعهده گرفته بود.

همه این فضاسازی‌ها همه درحالی بود که خود ماندانا بیات صاحب اصلی عکس‌ها با انتشار فیلمی از خودش مشت ضدانقلاب را باز کرد و به شایعات دستگیری خودش واکنش نشان داد.

بررسی عملکرد ۵ رسانه ضدایرانی نشان می‌دهد، فقط در ۴۶ روز ۳۸ هزار دروغ توسط این رسانه‌ها منتشر شده و هربار پس از برملاشدن دروغ‌شان به سراغ سوژه جدید رفتند.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۰۴ بهمن ۱۴۰۱
به قول رهبرانقلاب دشمن درهراس است داره ضوزه میکشدعقل سریع درآن است که سربسردشمن نگذاردکوتاه بیایدبازبان خوش رفتارکندکه سرلج نیوفتدلج ولجبازی کاری ناپسنداست انسان عاقل کسیست که باعقل تصمیم بگیردعاقل باشد نمایندگان مجلس سران کشورازلج ولجبازی دست بردارندامریکاییها واسرائیل قصدشان این هست که صدای ملت ایران رامیخواهنددربیاورند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۴۷ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
شبکه های معاند بوی تعفن دروغاشان دنیا رو برداشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
اگه عده ای از جوانان ما همت کنند و گول اینها رو نخورند اینا اینطوری دور بر نمی دارند لطفا جوان عزیز کمی فکر کن بعد خودتو به دروغ ها ی این بر انداز ها بسپار .فقط کمی تفکر لازم است ممنون
Iran (Islamic Republic of)
Reza
۱۰:۵۲ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
ولی من تابلو زندان رو دیدم تو مشهد ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
اولا که می گن زندان نساختن بعد هم مگه چه ایرادی داره زندان برای خلاف کاره لطفا بگو خلافکاران را کجا باید برد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
دارن میگن زندان باید از شهر ها خارج بشه اون زندان خارج شهر که ساخته شد زندان داخل شهر تخلیه میشه و اصول هم باید همین باشه زندان که نباید داخل شهر باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
عجب پشتکاری!! خوب خسته نمیشن!!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
دیگه خز شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
بنظرمیرسه بین موکلین! عزیز! نخبه! کم داریم تا حال هوای این براندازی راعوض کنند تاازاین وضعیت جـــــــواد گونه! خارج شه
آخرین اخبار