۹۶ درصد بودجه آموزش و پرورش صرف هزینه‌های پرسنلی می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: ۹۶ درصد بودجه آموزش و پرورش صرف هزینه‌های پرسنلی می‌شود.

محمدکاظم رحیمی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در کارگروه تخصصی کیفیت بخشی و توانمندسازی قرارگاه جهادی عدالت و نصیب برابر آموزشی افزود: بخش بسیار کمی از بودجه آموزش و پرورش در سایر بخش‌ها به جز هزینه‌های پرسنلی خرج می‌شود.

او افزود: راه برون رفت از وضعیت فعلی و پوشش کمبود‌ها تقویت قرارگاه عدالت و نصیب برابر آموزشی است.

رحیمی نژاد تاکید کرد: عدالت و نصیب آموزشی برابر بحث دولت مردمی و مقام معظم رهبری است که برای این منظور همه دستگاه‌ها باید دست به دست هم دهند تا مشکلات و چالش‌های پیش روی مجموعه آموزش و پرورش با قید فوریت حل شود.

محمدعلی نژاد حسینیان مشاور مدیرکل آموزش و پرورش و دبیر قرارگاه استانی جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر هم اظهار داشت: کیفیت بخشی آموزشی و پرورشی و ارائه خدمات و طرح توانمندسازی معلمان مناطق کم برخوردار در دستور کار ما قرار دارد که در این زمینه حمایت و همراهی اعضای این کارگروه ضروری است.

او ادامه داد: مناطق کم برخوردار شهری و روستایی نیازمند کار انقلابی و جهادی است و بسیج، دانشگاه فرهنگیان، بنیاد برکت، بنیاد احسان و بنیاد علوی باید به این مهم ورود و مشکلات را حل کنند.

بهادرزاده معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش نیز گفت: در این خصوص ۱۹۹ مدرس میانی تربیت شدند و هم اکنون دوره آموزش ترکیبی و تلفیقی در حال برگزاری است.

او از برگزاری مسابقات علمی و عملکردی معلمان در اسفند خبر داد و افزود: جامعه هدف ما مناطق محروم و معلمان با سابقه زیر ۱۰ سال خدمت هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار