معرفی ۳۴۹ طرح کشاورزی برای استفاده از تسهیلات تبصره ۱۸

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از معرفی ۳۴۹ طرح کشاورزی جهت استفاده از تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ به بانک‌های عامل خبر داد.

حمیدرضا تبسمی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۳۴۹ طرح کشاورزی جهت استفاده از تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ به بانک‌های عامل معرفی شده است.

تبسمی افزود: این تعداد طرح کشاورزی با مبلغ ۱۱ هزار و ۵۷۱ میلیارد ریال به بانک‌های عامل کشاورزی، صندوق کارآفرینی امید و توسعه تعاون) معرفی شده است.

وی اظهار داشت: ۱۱۶طرح با اعتبار ۳ هزار ۷۷۸ میلیارد ریال موفق به دریافت تسهیلات شده اند.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین هدف از اعطای این تسهیلات را افزایش تولید، ایجاد فرصت‌های شغلی و تثبیت اشتغال به منظور استفاده از ظرفیت‌های واحد‌های تولیدی نیمه تمام، نیمه فعال و غیرفعال راکد و بلاتکلیف در قالب توسعه و تکمیل (با اولویت پروژه‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد) سرمایه در گردش ذکر کرد.

تبسمی افزود: این طرح‌ها بر مبنای ۱۰ رسته فعالیت‌های اولویت دار بخش کشاورزی محصولات گلخانه ای، باغی، شیلات و آبزیان، گیاهان دارویی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، پرورش و فراوری دام، طیور و زنبورعسل، خدمات دامپزشکی و گیاه پزشکی، خدمات فنی و مشاوره‌ای مرتبط با کشاورزی، خدمات مکامیزاسیون و مدرن سازی کشاورزی و فعالیت‌های آب و خاک است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار