روشنک: یک هشتم نهایی جام حذفی با حضور تماشاگران برگزار می شود

مسئول برگزاری جام حذفی گفت: با توجه به مصوبه و تصمیم گیری‌هایی که برای لیگ برتر شده، ان شاالله در مرحله یک هشتم نهایی هم شاهد حضور تماشاگران باشیم.

امیرحسین روشنک، مسئول برگزاری جام حذفی‌ در مورد قرعه کشی یک هشتم نهایی جام حذفی، اظهار داشت: با توجه به قرعه‌های مشخص شده فکر می‌کنم مرحله جذابی خواهد بود. در ۵ بازی تیم‌های لیگ برتری تقابل دارند که جذابیت این مرحله را بیشتر می‌کند.

مسئول برگزاری جام حذفی در مورد اینکه با توجه به تعویق بازی فولاد آیا تاریخ دقیق بازی این تیم مشخص است، گفت: با توجه به اینکه در لیگ قهرمانان آسیا مرحله به مرحله جلو می‌روند، نمی‌دانیم فولاد تا کجا پیش می‌رود. البته آرزو می‌کنیم تا فینال برود. الان تاریخ دقیق بازی جام حذفی این تیم را نمی‌توانیم بگوییم. در ذهن‌مان برنامه‌ای داریم. اگر بشود امسال و اگر نشود پس از عید برگزار می‌کنیم. فینال جام حذفی هم پس از پایان لیگ و فکر می‌کنم در دهه اول خرداد برگزار می‌شود.

وی در خصوص اینکه آیا ممکن است بازی‌های استقلال و پرسپولیس همزمان برگزار شوند، عنوان کرد: اجازه بدهید بررسی کنیم. چون بین هفته‌های بیستم و بیست و یکم لیگ برتر برگزار می‌شود، باید یک بررسی داشته باشیم. تمام تلاشمان این است در زمانی برگزار کنیم که بازی‌ها کمترین تداخل را داشته باشند و به بهترین شکل برنامه ریزی کنیم تا رضایت همه هواداران و اصحاب رسانه جلب شود.

روشنک در مورد اینکه محل برگزاری فینال جام حذفی کجاست، گفت: در آیین نامه پیش بینی کردیم که باید قرعه کشی شود. در مرحله بعد قرعه کشی می‌کنیم. اولویت اول و دوم داریم. از بهترین استادیوم‌های کشور چه به لحاظ امکانات و زیرساخت و چه به لحاظ ظرفیت استفاده می‌کنیم. استادیوم آزادی، نقش جهان، یادگار امام، شهدای فولاد، اما رضا مشهد و یکی دو ورزشگاه دیگر را مد نظر داریم. با توجه به اینکه ورزشگاه پارس شیراز آماده نشده، آن را از لیست ورزشگاه‌های میزبان جام حذفی خارج کردیم. ورزشگاه تازه تاسیس کرمان که احتمالا تا پایان لیگ آماده می‌شود را بین گزینه‌های جام حذفی قرار دادیم.

وی در خصوص اینکه آیا در جام حذفی مشکلی برای حضور هواداران وجود ندارد، اظهار داشت: تصمیم گیری نهایی در این خصوص را شورای تامین استان‌ها به نیابت از وزارت کشور بر عهده دارد. با توجه به مصوبه و تصمیم گیری‌هایی که برای لیگ برتر شده، ان شاالله در مرحله یک هشتم نهایی هم شاهد حضور تماشاگران باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار