آلگری: امتیازات یوونتوس را دزدیده اند

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس گفت: بازیکنان این تیم احساس می‌کنند امتیازات آن‌ها را از چنگ‌شان درآورده‌اند.

یوونتوس در اولین بازی پس از کسب ۱۵ امتیاز از این تیم به دلیل تقلب در ثبت سود حاصل از خرید و فروش بازیکنان، به مصاف آتالانتا رفت و با تساوی ۳ بر ۳ متوقف شد.

آلگری سرمربی بانوی پیر پس از این دیدار گفت: من از واکنش‌مان در زمین مسابقه راضی هستم، اما متاسفانه اشتباهات فردی برای ما هزینه‌ساز شد. اگر تمرکزمان را از دست می‌دادیم ممکن بود پنج بر دو شکست بخوریم، اما با گل دنیلو به بازی برگشتیم.

آلگری در ادامه گفت: بازیکنان در برابر تیم مستعد و قدرتی آتالانتا بسیار خوب بازی کردند. حفظ تمرکز ما آسان نبود، اما آن‌ها حرفه‌ای‌گری، مسئولیت‌پذیری و اشتیاق خود برای ادامه دادن کاری که آغاز کرده‌ایم را نشان دادند. ما باید تلاش خود را در زمین بازی به کار ببندیم.

سرمربی یوونتوس با تمجید از بازیکنانش گفت: ما باید از بازیکنان برای آنچه انجام دادند تشکر کنیم چراکه من متوجه آسیب روانی درباره اینکه از رتبه دوم به دهم بروید هستم. این مانند آن است که چیز‌هایی که به دست آورده‌اید را از دست شما درآورند. باید به بازیکنان و عوامل تیم که آن‌ها را حاضر و آماده می‌کنند، تبریک بگویم.

سفیدوسیاه‌ها با تساوی یکشنبه شب یک پله صعود کردند و در رده دهم جدول سری آ ایستادند. یووه روز یکشنبه به مصاف مونزا خواهد رفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.