اعلام رسمی پیشنهاد فدراسیون هندبال برای میزبانی از رویداد‌های مهم بین‌المللی

رئیس فدراسیون هندبال ایران با مدیر برگزاری مسابقات فدراسیون بین المللی هندبال دیدار و گفت‌گو کرد.

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در دیدار با پاتریک استراب مدیر برگزاری مسابقات فدراسیون بین‌المللی هندبال (IHF) به صورت رسمی پیشنهاد میزبانی ایران از رقابت‌های مهم در عرصه جهانی را به وی اعلام نمود.

در این دیدار علیرضا پاکدل با اشاره به تجربه موفق میزبانی ایران از رقابت‌های بین‌المللی اظهار کرد: آمادگی برگزاری رقابت‌های مختلف بین‌المللی در ایران را داریم و در صورت موافقت فدراسیون بین‌المللی می‌توانیم شرایط برگزاری مسابقات مهم جهانی را فراهم کنیم.

وی افزود: خوشبختانه نظر دکتر حسن مصطفی ریاست فدراسیون بین‌المللی هندبال به ایران مثبت است و در دیدار‌هایی که با وی داشتیم از پیشرفت و توسعه هندبال ایران ابراز خرسندی نموده و امیدوارم شرایط برای میزبانی ایران از مسابقات مختلف بین‌المللی بیش از پیش فراهم شود و ما نیز آمادگی از این میزبانی‌ها را داریم.

پاتریک استراب مدیر برگزاری مسابقات فدراسیون بین‌المللی هندبال نیز در این دیدار اظهار کرد: پیشرفت‌های هندبال ایران در بخش‌های مختلف مورد توجه ما نیز قرار گرفته است. درخواست‌ها برای میزبانی از رقابت‌های بین‌المللی پر تعداد است و البته علاقه‌مندیم برای توسعه هندبال در سراسر جهان میزبانی رقابت‌های بین‌المللی در کشور‌های مختلف و در قاره‌های مختلف تقسیم شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار