با اجرای طرح جهاد آبرسانی انجام می‌شود:

رفع تنش آبی ۱۷۵۱ روستای سیستان و بلوچستان

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب کشور در سفر به سیستان و بلوچستان از سهم چشمگیر این استان در اجرای طرح جهاد آبرسانی خبر داد.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب کشور در سفر به سیستان و بلوچستان از سهم چشمگیر این استان در اجرای طرح جهاد آبرسانی خبر داد و گفت: با پیگیری و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور، روستا‌های جدید به این طرح الحاق می‌شود.

"مجید آقازاده" در پایان بازدید از طرح‌های آبرسانی جنوب سیستان و بلوچستان، در جلسه شورای اداری شهرستان قصرقند، که با حضور رئیس کمیسیون آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با اشاره به اجرای طرح کشوری جهاد آبرسانی در این استان بیان کرد: از ۷۱۳۵ روستای کشور، آبرسانی و رفع تنش آبی ۱۷۵۱ روستا برای سیستان و بلوچستان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه ۲۵ درصد حجم عملیات اجرایی طرح جهاد آبرسانی وزارت نیرو با برآورد اولیه ۴۸۵۰ میلیارد تومان مربوط به سیستان و بلوچستان است، افزود: با پیگیری و هماهنگی با سازمان برنامه و بودجه کشور برنامه توسعه طرح جهاد آبرسانی با افزایش تعداد روستا‌ها و الحاق به طرح در برنامه قرار دارد تا شاهد رفع حداکثری مشکلات آب شرب روستایی در استان پهناور سیستان و بلوچستان باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار