لندن کانون‌ عرضه کوکائین به جهان

نشریه سان هشدار داد که شبکه‌های سازمان یافته تولید و توزیع مواد مخدر به دنبال تبدیل کردن لندن به کانون عرضه مواد مخدر کوکائین به جهان هستند.

نشریه سان به نقل از یک کارشناس هشدار داد شبکه‌های سازمان یافته تولید و توزیع مواد مخدر گروه‌های تبهکار را در کشور فقیر آلبانی آموزش می‌دهند تا با ارتباط گرفتن از افرادی در انگلیس، این کشور را هر چه بیشتر به کانون فروش کوکائین مبدل کنند.

روزنامه سان بدون اشاره به نام کارشناسی که این هشدار را مطرح کرده است نوشت: شبکه‌های تبهکار با بهره گیری از بزرگترین شبکه‌های مواد مخدر کلمبیا، آلبانیایی‌ها را آموزش دادند تا پس از ایجاد پیوند‌های مخفی در لندن، منچستر و اسکاتلند به تجارت پرسود و سوداگرانه خود توسعه دهند.

به نوشته سان انگلستان به چنان بازار پرسودی برای فروش کوکائین تبدیل شده است که شبکه‌ها برای حضور بیشتر در این بازار و واسطه گری در این باره به رقابت‌ها و تسویه حساب‌های خونین می‌پردازند. اکنون آلبانیایی تبار‌ها به بخشی از شبکه پر سود توزیع مواد مخدر در انگلیس مبدل شده اند.

وزارت کشور انگلیس سال گذشته مهاجران کشور آلبانی، جزو بیشترین مهاجران غیر قانونی به انگلیس بوده اند که از ابراهه میان انگلیس و فرانسه موسوم به مانش وارد این کشور شده اند.

رسانه‌های انگلیسی از هماهنگی تازه وزیر کشور انگلیس با همتای آلبانیایی برای مقابله با ورود پناهجویان از آلبانی به این کشور خبردادند.

بر اساس گزارش وزارت کشور انگلیس پس از افغانستانی‌ها، آلبانیایی‌ها بیشترین مهاجرانی هستند که بصورت غیر قانونی و با قایق‌های کوچک از آبراهه مانش (آبراهه میان فرانسه و انگلیس) وارد انگلیس می‌شوند. پارسال بیش از هزار البانیایی از انگلیس اخراج شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار