در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

اعلام آخرین وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهى و اصلى پایتخت

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: ترافیک در بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد گزارش شده است.

سرهنگ علی اصغر شریفی در خصوص وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت در صبح روز سه شنبه چهارم بهمن ماه ١٤٠١ اظهار کرد: شاهد حجم بالای تردد‌ها و شروع ترافیک در معابر شهر تهران در صبح امروز هستیم.

وى ادامه داد: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق حوالی جنت آباد، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از حدود شهید ستاری، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح دارای ترافیک هستند.

سرهنگ شریفی گفت: بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از پل صیاد، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل‌ها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

وی بیان کرد: خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از استاد معین و جانبازان از میدان امام رضا (ع)، مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.

سرهنگ شریفى تاکید کرد: عابرات: به هیچ عنوان در معابر بزرگراهی بویژه از عرض این معابر تردد نکرده و حتما از پل‌های هوایی جهت تردد‌های خود استفاده نمایند و هیچ گاه به صورت ناگاهی وارد تقاطع‌ها و خیابان‌ها نشوند و همیشه از گذرگاه‌های عابر پیاده استفاده نمایند تا شاهد حوادث تلخ در سطح معابر نباشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار