تعطیلی پنجشنبه‌های بعدی به کجا می رسد؟

مدیرکل بحران استانداری کرمانشاه گفت : ستاد با تشکیل جلسه به منظور پایداری جریان گاز در استان و کشور مقرر کرده فعلا دو پنجشنبه ۲۹ دی‌ماه و ششم بهمن‌ماه تعطیل شود و برای اعلام تعطیلی پنجشنبه‌های بعدی باید دوباره تصمیم‌گیری شود.

افشین یگانه مدیرکل بحران استانداری کرمانشاه در توضیح چگونگی تصمیم‌گیری در خصوص اعلام تعطیلی و تأخیر در این روز‌ها با توجه به برودت هوا در سطح استان، گفت : ابتدا داده‌ها و اعدادی سازمان هواشناسی از ایستگاه‌های سطح استان جمع‌آوری و مورد بررسی قرار می‌گیرد و با پیش‌بینی دقیق ۴۸ یا ۷۲ ساعته به ما ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: بعد از دریافت پیش‌بینی‌ها در ستاد هماهنگی بحران با ۳۶ دستگاه عضو به ریاست استاندار؛ متناسب با بحران از دستگاه‌های مربوطه دعوت و موضوع مورد بررسی قرار می‌گیرد و سعی می‌شود با تصمیم‌گیری درست و دقیق در خصوص اعلام تعطیلی و تأخیر کمترین مشکل برای مردم پیش آید.

مدیرکل بحران استانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: اولین موضوع در بحث مدارس، اهمیت داده به تحصیل حضوری است بطوریکه با بررسی‌ها صورت گرفته براساس گزارشات هواشناسی، فعالیت مدارس به جزء در شهرستان‌های گیلانغرب، سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و ثلاث باباجانی تا پایان هفته‌جاری با دو ساعت تأخیر برگزار می‌شود.

وی در خصوص تعطیلی پنجشنبه‌ها، گفت: ستاد با تشکیل جلسه به منظور پایداری جریان گاز در استان و کشور مقرر کرده فعلا دو پنجشنبه ۲۹ دی‌ماه و ششم بهمن‌ماه تعطیل شود و برای اعلام تعطیلی پنجشنبه‌های بعدی باید دوباره تشکیل جلسه داده و تصمیم‌گیری کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار