ایران خودرو در یک روز ۳۶۵۸ دستگاه موتور تولید کرد

گروه صنعتی ایران خودرو توانست دوم بهمن ماه از تولید روزانه موتور سواری و تجاری ۳۶۵۸ دستگاه عبور کند.

کیانوش پورمجیب قائم مقام تامین و تولید گروه صنعتی ایران خودرو از تولید ۷۰۲۷ موتور خودرو‌های سنگین و نیمه سنگین ایران خودرو دیزل از ابتدای سال خبر داد و گفت: در حال حاضر تولید روزانه در شرکت ایدم که تولیدکننده موتور‌های دیزل ایران خودرو است، به طور میانگین ۴۸ دستگاه است که نسبت به سال گذشته از رشد و وضعیت بسیاری مناسب تری برخوردار است.

او ادامه داد: رسیدن به این میزان از تولید موتور بیانگر عزم و اراده مجموعه کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو در افزایش عرضه و ارایه محصول باکیفیت به مردم است.

پورمجیب گفت: با افزایش تولید در حوزه موتور خودرو این نوید را به مردم  می‌دهیم که در آینده در تولید خودرو‌ها نیز شاهد افزایش تیراژ تولید و تنوع محصولات خواهیم بود.

او با اشاره به تنوع موتور‌های تولیدی ایران خودرو گفت: در گذشته موتور‌های تولیدی از تنوع و کیفیت کم تری برخوردار بودند و بیش‌ترین سهم را در میان تولیدات، موتور‌های پیکان و وانت را به خود اختصاص می‌دادند که از سطح فناوری کم تری برخوردار بودند.

قائم مقام تامین و تولید ایران خودرو با بیان اینکه موتور‌های جدید قابل مقایسه با گذشته نیست، گفت: این موتور‌ها بسیار پیشرفته‌تر است که می‌توان به انواع موتور‌های XUP، EF۷، EF+، TU۵، TU۵ اشاره کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حبیب
۲۰:۵۳ ۰۵ بهمن ۱۴۰۱
کیفیت چیییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
کاظم
۲۰:۲۵ ۰۴ بهمن ۱۴۰۱
خواهشاً به اسم ما هم یه ماشین دربیاید از سال 98ثبت نام میکنم هنوز هیچی به هیچی
آخرین اخبار