بازدید از دو هزار و ۵۰۵ خانواده نیازمند در استان قزوین

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: طی ۹ ماهه سال جاری در قالب طرح مفتاح الجنه بازدید از دو هزار و ۵۰۵ خانواده نیازمند انجام شد.

محمد صیادی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای خدمت رسانی به محرومان طرح‌های مختلفی را اجرا می‌کند که یکی از این طرح ها، مفتاح الجنه است.

وی ادامه داد: در این طرح با حضور در منزل مددجو از نزدیک در جریان خدمات ارائه شده و کاستی‌های باقی مانده و مشکلات فعلی مددجو از نزدیک مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: از مزایای این طرح این است که مسئولان کمیته امداد از نزدیک اقدامات ارائه شده را به صورت میدانی مورد ارزیابی قرار داده و روند خدمات ارائه شده را مورد بررسی قرار می‌دهند.

وی افزود: همچنین در اغلب این بازدید‌ها خیران، نیکوکاران و مسئولان دستگاه‌های مختلف نیز حضور دارند و به فراخور مشکلات مددجو نسبت به رفع مشکلات آن‌ها اقدام می‌کنند در نتیجه رفع برخی از مشکلات با کمترین پیگیری‌های اداری صورت می‌گیرد.

صیادی اعلام کرد: طی ۹ ماهه سال جاری در قالب طرح مفتاح الجنه بازدید از دو هزار و ۵۰۵ خانواده نیازمند انجام و بیش از دو میلیارد و ۳۳ میلیون تومان به آن‌ها مساعدت نقدی و غیر نقدی شد.

وی تصریح کرد: از بیش از دو میلیارد و ۳۳ میلیون تومان مجموع کمک‌های صورت گرفته به خانواده‌های نیازمند بیش از یک میلیارد و ۵۹۹ میلیون تومان غیرنقدی و بیش از ۴۳۳ میلیون تومان مساعدت نقدی بوده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین خاطرنشان کرد: در این دو هزار و ۵۰۵ خانواده بازدید شده، در دو هزار و ۶۹ خانواده بازدید شده شاهد حضور مسئولان غیرامدادی هم بودیم که این میهمانان بیش از ۳۰۷ میلیون تومان مساعدت نقدی و بیش از یک میلیارد و ۲۱۷ میلیون تومان مساعدت غیرنقدی داشته اند همچنین بیش از ۳۸۱ میلیون تومان تعهداتی بود که برای رفع مشکلات نیازمندان از سوی میهمانان انجام شده است.

وی توضیح داد: طی ۹ ماهه سال جاری بیشترین بازدید‌های مفتاح الجنه به ترتیب در شهرقزوین، البرز و تاکستان بوده است البته بیشترین کمک‌های خیران، نیکوکاران و مسئولان به ترتیب در قزوین، البرز و الموت شرقی بوده است.

صیادی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند با حضور در طرح مفتاح الجنه ضمن دیدار با نیازمندان، کمک‌های خود را نیز به محرومان به فراخور مشکلات آن‌ها اهداء کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار