واگذاری زمین به ۱۰ شرکت دانش بنیان در شهرک صنعتی شیراز

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و توسعه فعالیت‌های آن‌ها، از واگذاری زمین به ۱۰ شرکت در شهرک صنعتی شیراز خبر داد.

سید مصطفی هاشمی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در جلسه میز خدمت شرکت‌های دانش بنیان که در استانداری برگزار شد گفت: در راستای تحقق شعار سال و با هدف گسترش اقتصاد دانش بنیان، برنامه‌های حمایتی از ابتدای امسال در این شرکت تدوین و در حال انجام است.

او گفت: یکی از مهمترین برنامه‌ها، حمایت از استقرار مجموعه‌های دانش بنیان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی است که در این زمینه شرکت‌های دانش بنیان تولید محور بدون تشریفات مزایده زمین دریافت می‌کنند که تاکنون به ۱۰ شرکت دانش بنیان در شهرک صنعتی بزرگ شیراز، زمین واگذار شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: بخشی از اراضی شهرک صنعتی بزرگ شیراز و سایر شهرک‌های صنعتی برای استقرار و فعالیت شرکت‌های دانش بنیان درنظر گرفته شده است.

او گفت: تاکنون ۴۳ شرکت دانش بنیان در شهرک‌های صنعتی استان مستقر شده اند که این روند امسال و با اعمال سیاست‌های حمایتی شتاب گرفته است.

هاشمی کمک به دانش بنیان شدن واحد صنعتی مستعد را از دیگر برنامه‌های امسال بیان کرد و گفت: در این زمینه بخش زیادی از واحد‌های صنعتی در مرحله نخست شناسایی شده اند که با بهره گیری از توان علمی و تخصصی مشاوران مستقر در مرکز خدمات فناوری و کسب و کار، برگزاری دوره‌های آموزشی و اختصاص یارانه حمایتی برای انجام خدمات مشاوره‌ای به واحد‌ها برای دانش بنیان شدن، در تلاشیم این مهم با سرعت بالایی محقق شود.

او در ادامه با اشاره به ظرفیت شهرک فناوری صنایع شیمیایی فارس که در جوار شهرک صنعتی بزرگ شیراز، قراردارد گفت: در این مجموعه نیز اقدامات خوبی برای استقرار مجموعه‌های دانش بنیان، فناور و بخش‌های طرح و توسعه وتحقیقاتی و آزمایشگاهی انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.