رئیس اداره پست خرمشهر خبر داد

پلاک گذاری نشدن منازل عامل سرگردانی نامه رسان‌های خرمشهر

آقای غابشی گفت: نبود پلاک بر درب منازل و خیابان‌ها سبب معطلی در تحویل مرسوله‌های پستی به شهروندان خرمشهری شده است.

هاشم غابشی رئیس اداره پست خرمشهر گفت: بیشتر منازل و خیابان‌های سطح شهر از سوی شهرداری این شهرستان پلاک گذاری نشده اند و این عامل سبب نارضایتی برخی شهروندان برای دریافت دیرهنگام مرسوله‌های پستی خود و همچنین سرگردانی نامه رسان‌ها در پیدا کردن نشانی گیرنده‌ها شده است.

او از مسئولان شهرداری خرمشهر خواست با توجه به روند رو به افزایش حجم مرسوله‌های پستی در ماه‌های آخر سال نسبت به پلاک گذاری خیابان و منازل شهروندان اقدام کنند.

به گفته این مسئول در حال حاضر ۱۵ نامه رسان در سطح شهری و روستایی وظیفه‌ی توزیع مرسوله‌های پستی میان گیرنده‌های خرمشهری را دارند که نسبت به کمتر از ۲ سال قبل افزایش ۵۰ درصدی نیروی کار در این بخش را نشان می‌دهد.

رئیس اداره پست خرمشهر همچنین در خصوص گلایه جمعی از شهروندان درباره عدم ارائه خدمات این اداره از ساعت هفت و ۳۰ دقیقه صبح تاکید کرد همه‌ی کارکنان این اداره همزمان با شروع ساعت اداری موظفند در محل کار خود حضور داشته و پاسخگوی شهروندان باشند.

آقای غابشی گفت: با پرسنل متخلفی که در ساعت هفت و ۳۰ دقیقه در اداره پست خرمشهر آماده ارائه خدمت نباشند برخورد و تذکر کتبی و شفاهی داده می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.