زمان صدور مجوزهای تغییر کاربری از سال آینده کاهش می یابد

مدیرکل دفتر حفظ اراضی سازمان امور اراضی گفت: زمان صدور مجوزهای تغییر کاربری اراضی با پیوستن ۷ دستگاه باقی مانده کاهش می یابد.

آشتیانی درباره  علت طولانی شدن زمان پاسخ به استعلامات تغییر کاربری اراضی گفت:  با ایجاد سيستم الکترونیکی و همچنين با ایجاد سامانه پنجره واحد و مدیریت زمان این مشکل برطرف می شود و امیدوار هستیم  در این فرصت دو ماهه  تمامی دستگاه ها به این پنجره واحد بپیوندند .

به گفته مدیرکل دفتر حفظ اراضی سازمان امور اراضی، تاکنون ۱۷ دستگاه برای پیوستن به  این پنجره واحد همکاری کرده و تنها  ۷ دستگاه  از جمله  بنیاد مسکن و وزارت دفاع  به علت  نبود زیر ساخت‌ باقی مانده است .

او می گوید:  عدم وجود داده و اطلاعات  باعث  تعویق در استعلامات دستگاه ها بوده و امیدوار هستیم از سال آینده  این مشکل برطرف شود. همچنین  از ۵ فروردین نتایج استعلامات این دستگاه ها ابلاغ  می شود، ما تمامی دستگاه ها را مکلف کرده ایم که نتایج را ظرف یک ماه ابلاغ کنند و از  سال جدید با هماهنگی بین دستگاه‌ها این مشکل برطرف می شود. 

او گفت:  بخشی از استعلامات هنوز دستی است که  باعث طولانی شدن اين موضوع شده  و با پیوستن  و ثبت اطلاعات مجوزها صادر می شود. 

آشتیانی گفت: در سازمان امور اراضی کشور سامانه های مختلف  برای صدور مجوز حتما باید دستگاه های دیگر را همکاری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار