بسیجی‌ها ۵۵ واحد مسکونی محرومان شاهرودی را بهسازی کردند

فرمانده بسیج سپاه شاهرود گفت: تاکنون ۵۵ واحد مسکونی در شهرستان توسط گروه‌های جهادی بهسازی و مرمت شده است و در دهه فجر نیز ۳۰ واحد مسکونی دیگر انجام می‌شود.

 سرهنگ محمد خوش‌قدم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود در نشست قرارگاه محرومیت‌زدایی و سازندگی و مجمع جهادی شهرستان شاهرود ، با بیان اینکه فرماندار ریاست این قرارگاه و بسیج سازندگی سپاه دبیری آن را بر عهده دارند، اظهار کرد: این قرارگاه کار خود را در سه عرصه آغاز کرده است.

وی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون، بیش از ۲۰ میلیارد ریال کمک از محل قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه در این راستا هزینه شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود افزود: علاوه بر این، در دو ماه اخیر بیش از پنج هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع شده است.

خوش‌قدم گفت: در حوزه آب‌رسانی، کار‌های مهمی در مناطق محروم طرود و خارتوران به انجام رسیده و یک هزار تن قیر رایگان نیز توزیع شده است.

وی به ایجاد دهکده اقتصاد مقاومتی در منطقه قطری بخش بسطام و فعالیت ۲۷۰ گروه جهادی در شهرستان شاهرود اشاره کرد و گفت: در دهه فجر می‌توانیم از این گروه‌ها در راستای محرومیت‌زدایی و امیدآفرینی در جامعه استفاده و از آن‌ها پشتیبانی و حمایت کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود به ایجاد چهار کارگاه اشتغال‌زایی قالی‌بافی و خیاطی در این شهرستان اشاره کرد و خواستار حمایت دستگاه‌های اجرایی در راستای این امر و تسهیل در فعالیت‌های آنان شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.