بیانیه حوزه علمیه اصفهان در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم

حوزه علمیه اصفهان در بیانیه‌ای اهانت به قرآن کریم را محکوم و این اقدام را هتک حرمت ارزش‌های الهی و آزادی‌خواهان جهان اعلام کرد.

در بیانیه طلاب، روحانیان و استادان حوزه علمیه اصفهان آمده است: در سایه شوم حمایت دولت‌های غربی و صهیونیستی و در ادامه دشمنی سازمان‌یافته و هدفمند با ادیان الهی، این‌بار شاهد به آتش کشیدن قرآن کریم، بودیم. کتاب آسمانی منشوری جاودان و برنامه‌ای متعالی از مکتبی انسان ساز است، هتک حرمت قرآن کریم، هتک حرمت تمامی ارزش‌های الهی و آزادی‌خواهان جهان و بدیهی است که با این اعمال مذبوحانه بیش از پیش منفور جهانیان شده و روند اضمحلالشان را تسریع خواهند کرد.

در این بیانیه گفته شده: بر همه مسلمانان لازم است که با وحدت عمل در سایه تعالیم روح بخش قرآن و اعتقاد به مبانی اسلام با نقشه‌های استکبار مبارزه و توطئه‌های آن‌ها را نقش بر آب کنند. ضمنا عدم واکنش بازدارنده و مؤثر مجامع بین‌المللی در مقابل این اقدامات وقیحانه، منجر به نهادینه شدن خشونت، ایجاد شکاف میان جوامع و پیروان ادیان و تزلزل مبانی همزیستی مسالمت‌آمیز خواهد شد.

طلاب، روحانیان و استادان حوزه علمیه اصفهان در ادامه بیانیه ضمن محکومیت این اقدام شیطانی و پلید از تمام دستگاه‌های مسئول از جمله وزارت خارجه و قوه قضاییه پیگیری عاجل و حقوقی کامل از مجامع بین‌المللی و ذیصلاح را درخواست کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.