افتتاح چند طرح در دادسرای عمومی و انقلاب قزوین

به منظور خدمات رسانی بهتر به مردم در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از چند طرح در دادسرای عمومی و انقلاب قزوین بهره برداری شد.

 سامانه ارتباط تصویری شهروندان و تولیدکنندگان با دادستان عمومی و انقلاب قزوین امروز چهارشنبه در مراسمی با حضور مسوولان رونمایی و فعال شد.

این سامانه به ابتکار دادسرای قزوین برای نخستین بار در کشور راه اندازی شده است.

شعبانی رییس کل دادگستری در این مراسم گفت: باید از فعالان حوزه تولید و این قشر اثرگذار در جامعه حمایت شود.

رجبی دادستان عمومی و انقلاب قزوین در آئین راه اندازی این سامانه گفت: این طرح‌ها در راستای سند تحول قوه قضائیه و به منظور خدمت سریعتر و بهتر به مردم انجام پذیرفته است.
در این آیین، چند تولید کننده ساکن در کشور‌های عمان، امارات، کانادا و تولید کننده‌ای از داخل کشور در بستر اسکای روم درخصوص مشکلات سرمایه گذاری در ایران با دادستان صحبت کردند.

شهروندان و تولیدکنندگان قزوینی می‌توانند صبح‌های سه شنبه از طریق لینک http://www.skyroom.online/ch/srmzargar/dad۱ با دادستان عمومی و انقلاب قزوین ارتباط تصویری بگیرند.

راه اندازی سامانه ارتباط تصویری با تولیدکنندگان و مردم، راه اندازی شورای حل اختلاف شعبه اجرای احکام کیفری، مهمانسرای دادسرا و واحد اعتذار از طرح‌هایی بود که امروز با حضور رئیس کل دادگستری، دادستان و جمعی از قضات افتتاح شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.