عضو مجلس خبرگان رهبری:

علمای آبادان خدمات ارزنده‌ای به یادگار گذاشتند

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری گفت: عالمان مبارز و انقلابی آبادان ضمن تبلیغ و ترویج معارف دینی با حضور موثر در سنگر انقلاب خدمات ارزنده‌ای به یادگار گذاشتند.

آیت الله سیداحمد بهشتی نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری  چهارشنبه در آئین بزرگداشت علمای آبادان در مسجد طالقانی این شهر اظهار داشت: کسانی که ایمان و عمل صالح دارند نام آنان همواره در تاریخ جاودان است و علمای آبادان به خصوص آیت الله شیخ عبدالرسول قائمی و امثال وی به دلیل داشتن چنین ویژگی‌هایی مهر و محبت جاودانه‌ای در تاریخ و در دل مردم دارند.

وی با بیان اینکه امروز همه رسالتی سنگین در معرفی چهره‌های انقلاب داریم گفت: آیت الله قائمی، یک اسوه برتر و یک سیاستمدار مکتبی و انقلابی بود که در راه ارزش‌های اسلام و انقلاب جانفشانی کرد. وی به خاطر اعمال صالح و مردمی بودنش شناخته می‌شود و نام و یاد او همواره در تاریخ جاودان خواهد ماند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروز لازم است چنین چهره‌هایی برای نسل جوان جامعه که واقعیت‌های سال‌های اول انقلاب را درک نکرده‌اند معرفی شوند بیان کرد: عالمان همچون دژی محکم و استوار مقابل انحرافات فکری و عقیدتی بوده و از باور‌های اصیل دینی محافظت می‌نمایند.

وی افزود: عالمان آبادان از جمله آیت الله قائمی که سالیان طولانی عمر خود را وقف آبادان و مردم این خطه کردند از زمره این عالمان ربانی به شمار می‌آیند، تلاش‌های وی در مقابل افکار گمراه و خطرناک حزب توده، برقرای امنیت در سال‌های نخستین انقلاب، تاسیس و مدیریت مدرسه علمیه، ساخت مساجد، مدارس، دارالایتام و کار‌های عام المنفعه فراوان در آبادان و اصفهان از خدمات ارزنده آن مرحوم به شمار می‌آید.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: مسلما تلاش‌ها و مجاهدت‌های این عالم و دیگر عالمان و دلسوزان این دیار همواره در یاد و خاطره‌ها باقی خواهد ماند و باقیات الصالحات برای آن مرحوم و سایر نیکوکاران خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.