سیستان و بلوچستان نایب قهرمان رقابت‌های وزنه برداری پیشکسوتان قهرمانی کشور شد

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان نایب قهرمان رقابت‌های وزنه برداری پیشکسوتان قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی شد.

ادهم کرد گفت: رقابت‌های وزنه برداری پیشکسوتان قهرمانی کشور، انتخابی تیم ملی به میزبانی شهرستان زاهدان با قهرمانی تیم تهران و نایب‌قهرمانی سیستان و بلوچستان به پایان رسید.

وی افزود: مراسم اختتامیه این رقابت‌ها با حضور روسای ستادی اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، رئیس اداره ورزش و جوانان زاهدان، رئیس هیئت وزنه‌برداری استان و جمعی ار مسوولان برگزار شد و تیم‌های برتر کاپ‌های قهرمانی را دریافت کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در انتها تیم‌های تهران با ۲۸۰ امتیاز، سیستان و بلوچستان با ۲۴۳ امتیاز و اصفهان با ۲۴۱ امتیاز اول تا سوم شدند.

وی ادامه داد: تیم‌های خوزستان با ۱۸۷ امتیاز، کرمان با ۱۳۱ امتیاز و فارس با ۱۲۸ امتیاز چهارم تا ششم شدند.

کرد گفت: رقابت‌های وزنه‌برداری پیشکسوتان قهرمانی کشور، انتخابی تیم ملی جهت حضور در بازی‌های آسیایی کره جنوبی و همچنین قهرمانی جهانی لهستان، گرامیداشت یادواره سردار دل‌ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از دوم تا پنجم بهمن‌ماه در سالن ورزشی شهید فهمیده زاهدان با حضور بهترین‌های کشور در قالب ۲۳ تیم برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار