کمبود زیرساخت‌های مهمترین مشکل اسکیت چهارمحال و بختیاری

دبیر هیات اسکیت چهارمحال و بختیاری گفت: استعدادی فراوانی در اسکیت استان وجود دارد و به عنوان نمونه بروجن سالهاست که قطب اسکیت سرعت اُستان و کشور است و کمبود زیرساخت‌ها بسیار مشهود است.

آقای رئیسی گفت: مربیان اسکیت اُستان در ماه‌های سرد سال با مشکل تهیه سالن مواجه هستند، زیرا مسئولان سالن‌های اُستان از در اختیار قرار دادن سالن به اسکیت سواران به دلیل ایجاد خسارت به کفپوش امتناع می‌کنند، ولی اسکیت‌ها با چرخ ژله‌ای هیچ‌گونه آسیبی به کفپوش سالن‌ها وارد نمی‌کنند.

وی یادآور شد: اسکیت سواران چهارمحال و بختیاری در ۲ رشته سرعت و اسکیت سبک آزاد (FREE STYLE) مشغول به فعالیت هستند و هیات اسکیت اُستان بدنبال برنامه ریزی برای راه اندازی ۲ رشته 'آلپاین' ,'تخته اسکیت' در سال آینده است.


بیشتر بخوانید


وی تصریح کرد: امسال در فرخشهر افتتاح پیست اسکیت توسط شهرداری افتتاح شد که فاز اول آن تکمیل شده است و فاز دوم آن که شامل احداث سکو است در سه ماهه دوم سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیسی خاطر نشان کرد: پیست اسکیت فرخشهر دومین پیست روکش دار اسکیت کشور و تنها پیست 'پارامونیک' در ایران است که با تکمیل آن، فرخشهر می‌تواند میزبان رویداد‌های مهم اسکیت کشور باشد.

دبیر هیات اسکیت اُستان یادآور شد: امسال این هیات با جذب منابع از خیرین و بصورت شخصی توانست ۱۶۰ میلیون تومان به بودجه این هیات کمک کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۳:۲۱ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
ساخت و تجهیز سالنهای سرپوشیده برای فصلهای سرد و زمستان برای این ورزش در استانمان لازم و ضروری است