آلودگی هوا تا شنبه ۸ بهمن تداوم دارد

امروز در استان‌های فارس بوشهر نیمه غربی، کرمان، هرمزگان و برخی مناطق دیگر شرایط ابرناکی و بارش پیش بینی می‌شود.

بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی امروز در استان‌های فارس بوشهر نیمه غربی، کرمان، هرمزگان جزایر واقع در شرق خلیج فارس و تنگه هرمز کهگیلویه و بویراحمد چهارمحال و بختیاری بخش‌هایی از لرستان و شرق خوزستان ابرناکی و بارش پیش بینی می شود که در مناطق گرمسیر رگبارو رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در مناطق سردسیر و مرتفع برف انتظار می رود.

جمعه در مناطقی از استان کرمان یزد هرمزگان جزایر واقع در شرق خلیج فارس و تنگه هرمز جنوب شرق، فارس سیستان و بلوچستان خراسان جنوبی ارتفاعات زاگرس در همدان لرستان و مرکزی، ابرناکی وزش باد و بارش پراکنده پیش بینی می شود.

شنبه در ارتفاعات کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی، ابرناکی رگبار باران و برف و وزش باد رخ می دهد در نوار شرقی وزش باد افزایش می‌یابد و بتدریج در نوار غربی کشور روند افزایش نسبی دما حاکم می شود. همچنین بعد از ظهر با ورود سامانه بارشی از شمال غرب در برخی نقاط شمال غرب کشور ابرناکی و بارش پراکنده باران و برف انتظار می رود.

یکشنبه در کل کشور افزایش نسبی دما رخ می دهد و در مناطقی از شمال غرب غرب دامنه‌ها ارتفاعات البرز چهار محال و بختیاری لرستان شمال، اصفهان خراسان رضوی سواحل دریای خزر ابرناکی و بارش باران و برف پیش بینی می شود.

دوشنبه در غرب شمال غرب بخش‌هایی از جنوب غرب دامنه‌های البرز در استان‌های، زنجان قزوین البرز و تهران بارش باران و برف پیش بینی می شود تا روز شنبه در شهر‌های صنعتی و کلان شهر‌ها آلودگی هوا ادامه خواهد داشت. طی سه روز آینده شرق خلیج فارس و تنگه هرمز مواج و متلاطم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
یعنی تهرونی ها تا شنبه شمال باشید
Iran (Islamic Republic of)
بیلمرم
۱۰:۰۶ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
حالت بدشد مدارس روتعطیل نکردن؟
آخرین اخبار