جذب ۳۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در استان اردبیل

استاندار اردبیل گفت: در ۱۶ ماه گذشته ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به استان اردبیل جذب شده است.

سید حامد عاملی با اشاره به برخی اقدامات انجام‌گرفته در استان اردبیل طی ۱۶ ماه اخیر گفت: در این مدت ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به استان اردبیل جذب و برای پروژه‌های مهم تزریق شده است.

استاندار اردبیل در شورای عشایر استان افزود: یک‌هزار میلیارد تومان هم اعتبار تهاتر نفتی علاوه بر ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار جذب شده به استان اردبیل، مصوب شده که برای اجرای پروژه‌های مهم استان اختصاص خواهد یافت.

عاملی اظهار کرد: همچنین آب‌رسانی به ۴۵۴ روستای استان اردبیل در حال اجرا بوده و تکمیل و بهره‌برداری از ۵۲ کیلومتر بزرگراه، از دیگر اقدامات انجام‌گرفته طی ۱۶ ماه گذشته است.

او با بیان این‌که مشکلات مرتبط با دستگاه‌های مختلف اجرایی عشایر استان استخراج می‌شود، گفت: برای حل مشکلات مختلف مطرح‌شده از سوی عشایر استان اردبیل، با اولویت‌بندی مسائل، همکاری عشایر و توجه به اعتبارات اقدام می‌شود.

استاندار اردبیل بیان کرد: عشایر در مرزبانی و پاسداری از کشور و استان اردبیل همواره پیشگام بوده و پابه‌پای تمامی اقشار و با تکیه بر ظرفیت‌های عظیم کشور، برای مقابله با تحریم‌های اقتصادی تلاش کرده‌اند.

عاملی افزود: مشکلات مرتبط با دستگاه‌های مختلف اجرایی عشایر استان اردبیل استخراج می‌شود و بررسی مشکلات عشایر استان نیازمند نگاه جزئی و دقیق بوده و لازم است با اولویت‌بندی، نسبت به رفع مشکلات با همکاری دستگاه‌های مرتبط برنامه‌ریزی شود.

او ادامه داد: در راستای حل مشکلات مطرح‌شده از سوی عشایر استان اردبیل در خصوص آب، راه، بنیاد مسکن، دامپزشکی، بانک کشاورزی و توزیع آرد، با اولویت‌بندی مسائل، همکاری عشایر استان و توجه به اعتبارات اقدام می‌شود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: لازم است راهکار‌ها و شیوه‌های توزیع آرد از سوی خود عشایر ارائه شود تا در نحوه توزیع مورد توجه قرار گیرد و همچنین باید تجربه‌های موفق در خصوص شیوه توزیع آرد استفاده و عملیاتی شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.