سنگ تمام نیکوکاران یزدی در کمک به ایتام

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: یزد با کمک ۴۳ میلیاردی نیکوکاران، رتبه دوم کشوری را در تحقق درآمد‌های پیش‌بینی شده اکرام ایتام و محسنین در کشور را به خود اختصاص داد.

علی اکبر سلمانی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد با بیان اینکه مردم نیکوکار این استان همواره در انجام امور خیر و احیای سنت‌های حسنه الهی پیشگام هستند، گفت: حامیان نیکوکار استان یزد در ۹ ماهه اول امسال ۴۳ میلیارد تومان به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت این نهاد در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین کمک کردند.

او افزود: این مبلغ ۳۱ درصد از مبلغ پیش بینی شده نیز بیشتر بوده و از همین رو استان یزد مقام دوم را در تحقق درآمد‌های پیش‌بینی شده اکرام ایتام و محسنین کسب کرده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد ادامه داد: هم اکنون پنج هزار و ۵۰۰ نفر فرزند یتیم و محسنین تحت پوشش این نهاد هستند که از این تعداد هزار و ۵۰۰ نفر یتیم و ۴ هزار نفر محسنین (فرزند نیازمند تحت حمایت) است.

سلمانی با اشاره به اینکه عمده‌ترین نیاز‌های ایتام و محسنین در حال حاضر معیشت، تحصیل و مسکن است، تصریح کرد: در حال حاضر ۲۰ هزار نفر از خیرین در قالب طرح اکرام و به عنوان حامی از فرزندان یتیم و محسنین حمایت می‌کنند.

او اظهار داشت: حامیان نیکوکار می‌توانند با پرداخت ماهیانه حداقل ۵۰ هزار تومان حمایت فرزندان معنوی خود را بر عهده بگیرند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir برای ثبت‌نام و حمایت ایتام و فرزندان نیازمند در نظر گرفته شده است و همچنین علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه حضوری به ادارات کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری محلات در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار