پرداخت بیش از ۹۴ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان قزوین

رئیس کمیته امداد اداره قزوین گفت: طی ۹ ماهه سال جاری بیش از ۹۴ میلیارد و ۵۹۹ میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی در شهر قزوین به هزار و ۱۱۹ مددجو و نیازمند پرداخت شده است.

 مسعود کلهر رئیس کمیته امداد اداره قزوین بیان کرد: طی ۹ ماهه سال جاری به یک هزار و ۲۴۶ مددجو و نیازمند رقمی بیش از ۹۴ میلیارد و ۵۹۹ میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی پرداخت شده که از این میزان یک هزار و ۱۱۹ فقره در شبکه بانکی و ۱۲۷ فقره از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد اداره قزوین اضافه کرد: از این میزان تسهیلات پرداخت شده بیش از ۴۷ میلیارد و ۸۸۴ میلیون تومان در شهر قزوین به ۵۸۷ نفر از مددجویان و نیازمندان پرداخت شده البته از این میزان ۵۲۹ فقره به مبلغ ۴۶ میلیارد و ۴۸۵ میلیون تومان از محل منابع بانکی و ۵۸ فقره به مبلغ یک میلیارد و ۳۹۹ میلیون تومان از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت پرداخت شده است.

وی افزود: طی این مدت در اقبالیه ۱۶ میلیارد و ۷۴۵ میلیون تومان ۲۰۶ فقره، در الموت غربی هفت میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومان به ۱۰۶ نفر، در الموت شرقی بیش از ۱۰ میلیارد تومان به ۱۹۳ نفر و در طارم سفلی بیش از ۱۲ میلیارد تومان به ۱۵۴ نفر تسهیلات اشتغال زایی پرداخت شده است.

کلهر یادآورشد:عموم مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را از طریق مراجعه حضوری بهدفاتر کمیته امداد و یا از طریق کد مهربانی # ۰۲۸۷*۸۸۷۷* به نیازمندان اقبالیه، # ۰۲۸۸*۸۸۷۷* به نیازمندان الموت شرقی، # ۰۲۸۹*۸۸۷۷* به نیازمندان الموت غربی و از طریق کد مهربانی # ۰۲۸۱۰*۸۸۷۷* به نیازمندان طارم سفلی اهداء کنند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.