فرنگی کار ایرانی تیم صربستان: هر کجا باشم به این آب و خاک تعلق دارم

علی ارسلان گفت: با توجه به شرایط موجود برای ایران نمی‌توانم کشتی بگیرم، اما من در هر کجا باشم به این آب و خاک تعلق دارم.

علی ارسلان فرنگی‌کار ایرانی تیم صربستان در فینال وزن ۷۲ کیلوگرم رقابت‌های قهرمانی سال ۲۰۲۲ جهان با برتری برابر حریفی از جمهوری آذربایجان، صاحب مدال طلا شد. 

ارسلان به همراه تیم ایران ۲ طلای نونهالان آسیا، ۲ طلای نوجوانان آسیا، برنز نوجوانان جهان، برنز بزرگسالان آسیا را در کارنامه دارد. 

علی ارسلان در‌حالی مدال طلای مسابقات جهانی کشتی فرنگی را برای صربستان به ارمغان آورد که پیش از این برای ایران افتخارآفرینی کرده بود. ارسلان سال پیش با رضایت فدراسیون کشتی به صربستان رفت تا برای این کشور مسابقه دهد. 

علی ارسلان پس از بازگشت به ایران با بیان اینکه خیلی خوشحالم در خانه کشتی حضور پیدا کردم، گفت: چندین سال به همراه دوستان در اینجا تمرین کردم و خوشحالم که امروز همه‌ی آن‌ها را ملاقات کردم. 

وی با اشاره به اینکه خانه کشتی خیلی تغییر کرده است، اظهار کرد: با تلاش‌های شبانه روزی علیرضا دبیر رئیس فدراسیون خانه کشتی را در شان و شخصیت ورزش اول کشور به وجود آوردند و همه‌ی شرایط را برای کشتی گیران مهیا کردند که احساس راحتی داشته باشند. 

ارسلان ادامه داد: خدا را شاکرم که در مسابقات جهانی صربستان توانستم جواب زحمات خودم را بگیرم و به مدال طلا برسم و در حال حاضر خودم را برای مسابقات اروپایی و جهانی که سال آینده قرار است برگزار شود آماده می‌کنم. 

دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان صربستان خاطرنشان کرد: من در هر کجا باشم به این آب و خاک تعلق دارم، اما با توجه به شرایط موجود برای ایران نمی‌توانم کشتی بگیرم و امیدوارم که ملی پوشان ایران در مسابقات پیش رو موفق ظاهر شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار