تحریم ستاد امر به معروف و نهی از منکر نشان از کار آمدی آن است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران تحریم این ستاد را نشان از کار آمدی آن دانست.

مهرداد محمدی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با بیان اینکه اتحادیه اروپا در اقدامی رذیلانه چند نهاد حاکمیتی و اشخاص را در دور جدید تحریم‌ها قرار داده است گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور و دبیر آن هاشمی گلپایگانی جزو لیست تحریم‌های جدید این اتحادیه قرار گرفته اند.

او با اشاره به اینکه تنها نهاد فرهنگی که این دوره مورد تحریم قرار گرفت ستاد امر به معروف و نهی از منکر بوده است، افزود: تحریم‌های امروز نشان دهنده این است که دشمن متوجه شده ستاد امر به معروف اقدامات موثری در کشور انجام داده است.

محمدی در ادامه با بیان اینکه دشمن با به کار گرفتن همه ظرفیت‌های خود در این عرصه پای کار آمد، ولی نتوانست اهدافش را پیاده کند، گفت:ستاد در گام دوم انقلاب اسلامی با پشتوانه مردم متدین و انقلابی که در صحنه هستند در همه عرصه‌ها برای تذکر به مسئولین و گسترش عدالت در مجموعه نظام حاکمیت تلاش می‌کند.

او افزود: دشمن با ایجاد جنگ ترکیبی برای سرنگونی نظام تلاش کرد، اما برنامه دشمن زیر ضربات مردم از بین رفت و ستاد با انجام اقدامات فرهنگی مناسب در سطح جامعه، آموزش مناسب و تذکر به نهاد‌های حاکمیتی وظیفه دارد اقدامات موثر فرهنگی را در جهت ترویج گفتمان انقلاب اسلامی انجام دهد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران گفت: قرار دادن نام ستاد امر به معروف در کنار سپاه و بسیج در لیست تحریم‌های اتحادیه اروپا نشان دهنده ضعف آن‌ها در میدان مبارزه است طبق فرمایش مقام معظم رهبری برنامه دشمن خیلی خوب بود، ولی محاسبات آن‌ها غلط بود، چون مردم ما پای ولایت، رهبری و مسئولین مخلص و دلسوز ایستاده اند و ما هم پیگیری مطالبات آن‌ها هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.