رئیس پلیس فتا خوزستان از شناسایی عامل ایجاد صفحه اینستاگرامی با فعالیت در زمینه زوج‌یابی خبر داد‎.

سرهنگ کارآگاه علی حسینی رئیس پلیس فتا خوزستان گفت: طی پایش فضای مجازی از سوی تیم رصد پلیس فتا، کارشناسان این پلیس با صفحه اینستاگرامی مواجه شدند که در آن فعالیت‌هایی در زمینه زوج‌یابی یا همسریابی انجام می‌گرفت که مراتب بلافاصله در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

او می‌گوید: کارشناسان این پلیس با انجام اقدامات فنی و تخصصی گرداننده صفحه اینستاگرامی مورد نظر را مورد شناسایی قرار دادند که با ‏هماهنگی مقام قضایی به این پلیس احضار شد.

این مقام مسئول ادامه داد: در بازجویی‌های انجام شده متهم اعتراف کرد که با سؤاستفاده از شماره خطی که مالک آن پسرخاله وی است  اقدام به ایجاد صفحه مذکور نموده و انگیزه خود را بالا بردن تعداد دنبال‌کننده بیان کرد.

سرهنگ حسینی ضمن معرفی متهم به دادسرا هشدار داد: هرگونه فعالیت‌های مربوط به زوج‌یابی یا همسریابی در فضای مجازی جرم است و پلیس فتا طی رصد شبانه روزی مجرمان را شناسایی کرده و با آن‌ها برخوردی جدی خواهد کرد.

رئیس پلیس فتا خوزستان به شهروندان و کاربران فضای مجازی توصیه کرد: سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.ir آماده دریافت گزارش‌های مردمی بوده و همچنین کاربران گرامی می‌توانند آخرین اخبار حوادث و رویداد‌های سایبری را از این سایت دریافت کنند وشماره تماس ۰۹۶۳۸۰ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان در سراسر استان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.