برگزاری پنجمین جشنواره ملی برف و اسکی در یاسوج

رییس هیات اسکی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پنجمین جشنواره ملی برف و اسکی باهدف ایجاد روحیه شور و نشاط اجتماعی و معرفی ظرفیت‌های گردشگری زمستانه استان برگزار شد.

حمید زرافشان گفت: این جشنواره با استقبال خوب مردمی و با حضور مسئولان استانی، هنرمندان، ورزشکاران استان های مختلف، در محل پیست اسکی "کاکان" در ۱۸ کیلومتری شهر یاسوج برگزار شد.

زرافشان عمده ترین اهداف برگزاری جشنواره ملی برف و اسکی یاسوج را جذب گردشگر، رونق صنعت گردشگری زمستانی ، معرفی قابلیتهای گردشگری کهگیلویه و بویراحمد و ایجاد تحرک اقتصادی و اجتماعی در بین مردم این استان اعلام کرد.

وی برخی از برنامه های پیش بینی شده در این جشنواره را برگزاری مسابقات ورزشی زمستانی از جمله اسکی، برف پیمایی، مجسمه سازی و تندیس سازی، اجرای موسیقی های محلی، نمایش های آداب و رسوم استانی، مسابقات سرگرمی، پخت غذاهای محلی متناسب با فصل سرما، عنوان کرد.

زرافشان گفت: جشنواره ملی برفی دنا در روزهای ششم و هفتم بهمن امسال به مدت ۲ روز در پیست اسکی "کاکان" یاسوج برنامه ریزی شد و ورزشکارانی از استانهای کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، فارس و تهران و بوشهر در این جشنواره با یکدیگر به رقابت می پردازند.

فرمانده پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد نیز از اجرای محدودیت های ترافیکی در مسیر جشنواره ملی برفی خبر داد و گفت: تردد کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ تا ۲۳ روزهای پنجشنبه و جمعه در جاده یاسوج - اقلید به مدت ۲ روز ممنوع است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.