شکست النصر مقابل الاتحاد در حضور رونالدو/تلاش برای تضعیف ستاره پرتغالی با تشویق مسی

النصر عربستان در حضور رونالدو بعد از ۱۴ بازی طعم شکست را چشید و از سوپرکاپ عربستان حذف شد.

رونالدو که به تازگی به باشگاه عربستانی النصر پیوست، در این مدت با استقبال کم‌نظیری در این کشور روبرو شد، اما امشب متوجه شد که قرار نیست این شرایط ادامه پیدا کند.

امشب النصر در دیدار سوپرجام عربستان در ورزشگاه ملک فهد مقابل الاتحاد قرار گرفت و از لحظه ورود رونالدو به زمین، هواداران حریف شروع به فریاد زدن نام لیونل مسی کردند تا به این ترتیب تمرکز ستاره پرتغالی را به هم بزنند.

این در حالی است که رونالدو یک هفته قبل در دیداری دوستانه در ترکیب تیم منتخب النصر-الاهلی مقابل پاری‌سن‌ژرمن که مسی را در اختیار داشت، به میدان رفت و در آن دیدار هم او بود که بیش از همه ستاره‌های درون زمین با تشویق روبرو شد، اما اکنون با شروع دیدار‌های رسمی النصر، واکنش‌ها به حضور او در ترکیب این تیم متفاوت شده است و احتمالا هواداران دیگر تیم‌ها هم برای خنثی کردن او، به شیوه‌های مشابهی رو خواهند آورد.

تیم فوتبال النصر عربستان در مرحله نیمه نهایی سوپرکاپ مقابل حریف خود شکست خورد.

نیمه اول دیدار امشب الاتحاد و النصر با پیروزی ۲-۰ الاتحاد به پایان رسید.

در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های سوپرکاپ عربستان تیم‌های النصر و الاتحاد مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه ۳ بر یک به سود الاتحاد خاتمه پیدا کرد.

در این مسابقه رونالدو، ستاره پرتغالی النصری‌ها ۹۰ دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت، اما نتوانست گلی برای تیمش به ثمر برساند. تک گل النصر در این مسابقه توسط تالیسکا به ثمر رسید.

به این ترتیب النصر عربستان در حضور رونالدو بعد از ۱۴ بازی طعم شکست را چشید و از سوپرکاپ عربستان حذف شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار