شرودر از سرمربیگری تیم آژاکس برکنار شد

آژاکس آمستردام پس از تساوی مقابل اف سی ولندام آلفرد شرودر را از هدایت این تیم برکنار کرد.

به نقل از استار، آژاکس آمستردام راه خود را از آلفرد شرودر، سرمربی تیم جدا کرد. این باشگاه پس از تساوی مقابل اف سی ولندام این خبر را اعلام کرد.

قرارداد این مربی ۵۰ ساله با آژاکس تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۴ اعتبار داشت. با این حال امتیازهای از دست رفته زیاد و پیشرفت نکردن تیم دلیل اصلی این تصمیم بود و مدیران باشگاه دیگر به همکاری بیش‌تر با او اعتماد نداشتند.

ماتیاس کالتنباخ، دستیار شرودر نیز کنار گذاشته شده است.

آژاکس پس از ۱۸ بازی در رده پنجم لیگ اردیویسه هلند قرار دارد و در حال حاضر هفت امتیاز کم‌تر از فاینورد روتردام صدرنشین دارد. ادوین فان در سار، مدیر آژاکس گفت: این یک تصمیم دردناک اما در عین حال ضروری است. پس از شروع خوب فصل، ما امتیازات زیادی را بی‌دلیل از دست دادیم.

آژاکس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در رده سوم ایستاد و از این پس باید به لیگ اروپا بسنده کند. در آنجا در مرحله پلی آف باید با نماینده آلمان یعنی یونیون برلین دیدار کند. فان در سار ادامه داد: ما در چند هفته اخیر امتیازهای زیادی را از دست داده‌ایم و متاسفانه هیچ پیشرفتی ندیدیم.

شرودر تابستان گذشته پست مربیگری را به عهده گرفت تا جانشین اریک تن هاخ شود که به باشگاه منچستریونایتد انگلیس نقل مکان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار