ملکی خبر داد؛

آتش‌سوزی گسترده در یک کارگاه مسقف

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در یک کارگاه مسقف در کمربندی دوم شهر ری خبر داد و گفت: این حادثه تلفات جانی نداشته است.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در یک کارگاه مسقف در کمربندی دوم شهر ری خبر داد و گفت: امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک سوله در کمربندی دوم شهر ری، روستای نجم‌آباد به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: در محل حادثه مشاهده شد که دو سوله مسقف که در کنار یک دیگر واقع شده بودند که وسعت یکی در حدود ۴۰۰ متر و محل تولید و نگهداری گونی‌های پلاستیکی بود و حجم زیادی از گونی‌های تولید شده و دوخته شده در این سوله مسقف چیده شده بود و به‌طور کامل شعله‌ور بود و شدت حرارت بسیار بالا بود و سقف‌ها در آستانه تخریب قرار داشت.

وی اظهار کرد: در کارگاه مجاور به وسعت ۵۰۰ متر محل تولید بود که آتش در آستانه سرایت به این کارگاه بود که آتش‌نشانان با اتخاذ تدابیر عملیاتی مناسب همزمان با اجرای عملیات اطفا از چند طرف، نسبت به حفاظت از سوله مجاور و ایجاد سپر دفاعی اقدام کردند و مانع گسترش آتش شدند.

ملکی با بیان اینکه این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشته است، گفت: این حادثه خسارات مالی زیادی را به‌همراه داشت و در ساعت ۱۰:۵۴ عملیات به پایان رسید و آتش‌نشانان از محل حادثه مراجعت کردند.

برچسب ها: آتش سوزی ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار