امام جمعه بافق:

دستاورد‌های انقلاب در سایه استقلال کشور است

حجت الاسلام سعادت فر گفت: باید قدردان نعمت‌های انقلاب از جمله امنیت، پیشرفت‌های علمی و... باشیم و برای آن‌ها شکرگزاری کنیم.

حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر، امام جمعه بافق گفت: نعمت هایی، چون امنیت، پیشرفت‌های علمی و پژوهشی و درخشش دانشمندان ایرانی در شرکت‌های دانش بنیان که هر روز خبر خوبی از آن می‌شنویم، در سایه استقلال کشور است.

او گفت: منکر مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور نیستیم، اما باید بدانیم در جنگ اقتصادی قرار گرفته ایم و دشمن در حال آرایش جنگ ترکیبی است.

امام جمعه بافق تصریح کرد: مدیریت کرونا در کشور یکی از مواردی است که دولت انقلابی توانسته از پس آن بربیاید.

سعادت فر بیان داشت: امروز کشور در وفور نعمت و وضع زندگی نیز خوب است هر چند مشکلاتی وجود دارد، اما امکانات نیز فراهم است.

او گفت: فقر مربوط به طاغوت بود و اوضاعی که مردم در آن روزگار داشتند، اما امروز به برکت انقلاب باید شکر گزار نعمت‌های آن باشیم.

امام جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود افزود: با کار و تلاش، پیشرفت و توسعه اتفاق می‌افتد و با سنگ اندازی و نادیده گرفتن دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی اتفاق نمی‌افتد.

سعادت فر با اشاره به جریان نفوذ و مشاورانی که در این جریان همراهی داشتند گفت: امروز شناخت ولایت اولویت است و باید نفوذپروان هم شناسایی شوند.

او افزود: جریان نفوذ مسئول یا مشاور تصمیم سازی بوده است که باید نفوذ پرور‌ها شناسایی شوند و از اشراف اطلاعاتی و سپاه و مواضع حکیمانه رهبر در این راستا تشکر می‌کنیم.

امام جمعه بافق خاطر نشان کرد: راه اهل بیت (ع) رفتن و زمینه سازی ظهور که هدف عالی انقلاب دشمنی هزینه دارد و بدون هزینه نمی‌شود.

او گفت: خلاف بصیرت است که توانمندی‌ها و خدمات نظام را نبینیم چراکه دشمن می‌خواهد این‌ها نادیده گرفته شود درحالیکه با انقلاب اسلامی طاغوت لگد مال شد و پیشرفت صورت گرفت.

فرارسیدن ماه رجب و ایام اعتکاف و ضرورت بهره گیری از فیوضات این ایام، تببین وظایف خانواده و زن در اسلام و آموز‌های دینی در این رابطه از موضوعات دیگری بود که امام جمعه بافق به آن اشاره کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار