امام جمعه آرادان:

بیانیه گام دوم در کتاب‌های درسی گنجانده شود

حجت الاسلام جلیل شریفی نیا خواستار گنجانده شدن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در کتاب‌های درسی شد و گفت: نوجوانان و جوانان ما باید درباره این سند راهبردی اطلاع داشته باشند.

حجت الاسلام جلیل شریفی نیا امام جمعه آرادان در خطبه‌های نمازجمعه با اشاره به اینکه در روزی که در خردادماه ۴۲ فریاد امام علیه رژیم شاه بلند شد تنها بود و حتی در درون حوزه علمیه نیز چه بسا غریب بودند، تاکید کرد: ایشان همواره می فرمودند که حتی اگر یک نفر با من همراه نباشد من راه خودم را ادامه خواهم داد.

وی با بیان اینکه برخی به ایشان می گفتند که شما با عبا و عمامه و دست خالی به مبارزه با رژیمی می روید که مسلح و وابسته به ابر قدرت‌های بزرگ مانند آمریکا است، افزود: ایشان می‌فرمودند من حرکت خودم را با توکل به خدا آغاز می‌کنم.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه امام فرمود سربازان من در گهواره ها هستند، تاکید کرد: همان کسانی که در سال ۴۲ نونهال بودند در سال ۵۷ به نوجوانانی بالنده و جوانانی پوینده راه اسلام و اهل بیت (ع) بدل شدند و به صحنه آمدند لذا ۱۲ بهمن یوم الله است.

شریفی نیا با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نکاتی را فرمودند که امیدواریم آموزش و پرورش سال آتی تحصیلی آن را در کتاب های درسی بگنجاند، تاکید کرد: ایشان در بیانیه مذکور درباره امام خمینی (ره) می فرمایند امام انسانی عارف و معنوی و آرسته از پیرایه‌های مادی بودند که در راس کشوری قرار گرفت که مایه‌های ایمان مردمش بسی ریشه دار و عمیق بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار