پورعلی گنجی: امروز در اهواز فوتبال ندیدیم/ داوران ما احساساتی تصمیم می گیرند

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظرم امروز فوتبال ندیدیم و واقعا شرمنده هواداران شدیم که 3 امتیاز بازی را از دست دادیم.

مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره شکست این تیم برابر تیم فولاد خوزستان اظهار کرد: اول از همه خیلی متاسفم که نتوانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم و نتوانستیم دل هواداران را شاد کنیم.   به نظرم بازی قشنگی نبود. خواهش من از تمام داوران این است که محکم و با قدرت تصمیم بگیرند و با فریاد بازیکنان و نفرات بیرون زمین تصمیمشان را عوض نکنند.

او ادامه داد:یک پنالتی صددرصد برای ما نگرفتند. فکر می‌کنم امروز فوتبال ندیدیم و واقعا هم شرمنده هواداران هستم و هم شرمنده فوتبال کشور. امیدوارم در آینده بازی‌های قشنگتری داشته باشیم و همه تیم‌ها فوتبال بازی کنند. اصلا فوتبال قشنگی نبود.

پورعلی گنجی  درباره اثر اتفاقات کنار زمین در قضاوت داور بیان کرد: به نظر من تاثیرگذار بود و شک نکنید. داوران ما احساساتی تصمیم می‌گیرند و بازی قبلی یک پنالتی به سود ما نگرفتند و این بازی هم یک سری سوت‌ها ۵۰-۵۰ به سود فولاد بود. امروز بازی فوتبال ندیدیم و سه امتیاز را از دست دادیم.

مدافع پرسپولیس درباره برخورد دیاباته گفت: به نظر من که ۲  متری صحنه بودم، صدای برخوردشان مثل رعد و برق بود و در کل فضا پیچید. نمی‌دانم... سوت داور هم آمد بالا و نمی‌دانم چرا سوت زد. یک سری مسائل شاید در سوت نزدن داور برای پنالتی تاثیرگذار بود.

او در پاسخ به این سوال که "یک سری مسائل" چه چیزهایی هستند، گفت:ببینید، داد و بیداد بازیکنان و همه کسانی که دور و اطراف هستند، حتی توپ جمع کن تاثیرگذار است. امیدوارم دیگر چنین اتفاقاتی نبینیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اهالی بره ره
۱۱:۲۱ ۰۸ بهمن ۱۴۰۱
ما که هیچ موقع از این تیم خاص (ل ...) فوتبال ندیدیم .
آخرین اخبار